wel of geen speelkleed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jerami, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb voor mijn zoontje (19 mnd) een speelkleed. Deze ligt voor zijn kast met speelgoed. We hadden deze aangeschaft voor hem zodat hij een eigen plekje had om te spelen, ipv van op de kale houten vloer. In het begin speelde hij dan ook wel op het kleed, maar nu kijkt hij er niet eens naar. Het is dat hij er opstaat omdat zijn kast er bij staat, maar hij speelt niet op zijn kleed, maar op andere plaatsen in huis. De katten en hond gaan er steeds op liggen, die zijn er blijkbaar wel blij mee.

Nu zit het kleed in de was en twijfel of ik hem nog wel neer ga leggen... Wat vinden jullie, heeft het überhaupt wel nut om hem te laten liggen?

2. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Hier min of meer hetzelfde verhaal, wij hebben een vloerkleed bij de zithoek liggen maar deze is nogal hoogpolig en de katten en de hond (inmiddels leeft die niet meer) lagen daar ook gewoon op dus wilde ik een apart kleed voor Dennis.

In het begin was het inderdaad echt zijn plek, nu leg ik hem nog wel eens neer maar vraag me af waarom want hij blijft er niet op zitten spelen natuurlijk maar gaat de hele kamer door. ;) Hij gaat er nog wel 's op zitten en dan zitten 'hoppen' waardoor het kleed vooruit schuift en dat is dikke pret natuurlijk.

Nu hebben we het eigenlijk alleen nog maar voor buiten in de tuin, op de tegels is het wel fijn dat ie nog een plekje heeft waar zijn spulletjes staan en waar hij kan zitten spelen dus ik hou 't daar voorlopig maar even voor. Jammer alleen dat 't weer niet zo meewerkt want 't heeft er nog niet zo vaak gelegen, haha!

Op zijn kamer heb ik trouwens een kleinere uitvoering en daar is het wel ideaal aangezien hij er nu echt met autootjes e.d. op gaat rijden, hij gebruikt 't met een doel zeg maar. :)

Deel Deze Pagina