Vraag over hemeltje met piekstok

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Patrieske, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Onlangs heb ik een hemeltje gekocht met piekstok. Voor alles in elkaargezet wordt, wil ik het hemeltje eerst even wassen. Nu haal ik het uit de verpakking en zit er een grote lap stof in met een lint. Moet ik nu eerst het lint door de opening rijgen van de lap stof en dan aan de piekstok? Ik snap er niks van.

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.138
    8.869
    113
    Heb je zo'n stok met alleen een rechte stok boven aan of met een rondje?

Wij hadden er een met een rondje. En bij ons zat er boven aan het hemeltje een brede zoom waar je het rondje door kon steken, zeg maar. En aan de achterkant zat een lint waarmee je hem aan elkaar kon strikken.

Zoals op deze afbeelding zeg maar: [​IMG]

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Bij sommigen is het bekend, bij anderen niet. Na een paar maanden trok mijn dochter aan de stof. De stof kwam toen het bedje in, heel gevaarlijk! Ik raad je aan om de stof aan de zijkant van het bedje vast te maken met een lintje/strikje.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    In de grote lap stof zit een smal tunneltje waar je de ring door heen kan halen. Het losse lint strik je er los omheen. Sommige gaan er rond omheen en sommige strik je aan de voorkant om de rand heen.

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.138
    8.869
    113
    @mamavanmeisje: Hier ging het als ze ging slapen sowieso aan de kant (hing het dan achter de dichte kant hoofdkant van het bedje, zeg maar) en na een aantal maanden gewoon helemaal weg.

6. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb een piekstok met een ronde ring aan de bovenkant. Dat lint dat ik heb zit er los bij.

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
  8. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694