Hallo, Wie heeft er een leuk idee hoe je het grote nieuws aan je familie,vrienden en collega's kunt vertellen?
via een puzzeltje ? je kan tegenwoordig dat op een puzzeltje laten drukken. maar als je veel familie en vrienden heb zal het duur worden
ik had mijn ouders een kaart gestuurd.. proficiat een kleinkind! erop en aan de binnenkant geschreven...hoera je word oma... 20 juli is de dag...ect ze vonden het erg mooi....
Hihi die is leuk! Als de echo maandag goed is, gaan wij "foto's laten zien van de wintersport kort geleden". We zetten foto's op dvd en plakken daar de foto's met pos. zwangerschapstest achteraan. En daar weer achteraan een blad met proficiat opa en oma....Wat zullen ze opkijken. Totaal onverwacht! Zij denken nog steeds dat we op IVF aan't wachten zijn tot maart....
Hihihi ik denk het ook ja Maar eerst op naar een goede echo...want geloven kan ik het zelf ook nog niet...
Kijk eens of je leuke, toepasselijke boekjes tegenkomt. Mijn pa krijgt op zijn verjaardag een boekje met de titel: "De Wondere Wereld van Opa Jan", dat kwam ik toevallig ergens tegen... Ik vond een rompertje of sokjes ofzo een beetje afgezaagd, dus was erg blij toen ik dit boekje zag liggen!
Je hebt van die gave t shirts. Die je of zelf kan dragen of kan geven met verschillende teksten erop zoals: * Mama in wording * Pas op: Baby aan boord * No alcohol for 9 months etc. Ik heb het mijn vriend verteld door een rijstkorrel in te pakken en cadeau te geven. (Zo groot was ons kindje op dat moment) Symbolisch bedoeld. Of een diner geven met alleen baby-mais en dat soort dingen... Boekjes geven met toepasselijke titels. Er zijn zo veel manieren, je moet je 'eigen' wijze erbij vinden! Suc6!
k had de test mooi ingepakt in kado papier en gegeven aan mijn moeder ze vroeg wat moet k ermee k zei maak nou maar open toen werd ze helemaal rood en te huilen van blijdschap gr marline
Ik heb mijn vader een boekje gegeven over opa worden waar ie straks alle hoogtepunten in kwijt kan. Mn moeder kreeg op datzelfde moment een mooie bos bloemen met een paar sokjes erin. Die heeft ze ingelijst opgehangen. Mn schoonouders hebben hetzelfde boekje gekregen.
Wij hadden een appeltaart gekocht en een slagroomspuit. Toen de taart op tafel stond, schreven wij erop: 'voor oma' waar ze naar zat te kijken. Tranen met tuiten!
Bij de 1e hadden we voor opa een kadootje en voor oma een kadootje. Ze snapten er nix van en hadden echt zoiets van: leuk maar daar hebben we pas wat aan als er een kleinkind is. En toen had mijn schoonzus ineens een helder moment dat ze vroeg: Brenda, Ben je zwanger dan? En bij de 3e hebben we een toast uitgebracht toen iedereen aan het toasten was op hun 45-jarig huwelijksfeest (Ik heb op het feest een test gedaan). Maar meid, in principe maakt het niet uit hoe je het brengt, want het blijft zowiezo een uniek moment. MAAK ER WAT VAN EN GENIET VAN HET MOMENT DAT ZE SPRAKELOOS ZIJN WANNEER JE HET VERTELD! Succes, en laat ons weten hoe je het hebt aangepakt. Groetjes, jikke
Wij hadden het voordeel dat het met kerst was en bij het nieuwjaarwensen. Ik heb een foto gemaakt van de test en over de foto tekst gezet. Er Stond boven de test: Rond 28 augustus 2007 mag iedereen het weten, (en onder de test) Jullie gaan opa en oma heten! Mijn ouders worden voor de eerste keer opa en oma namelijk. Die foto heb ik in een mooi zilveren lijsje gedaan en ingepakt. Dan kunnen ze straks het lijstje gebruiken voor een foto van hun kleinkind! En voor de andere opa en oma's stond er dat ze weer opa en oma worden en voor mijn schoonzusje en zwager stond er uiteraard, jullie gaan oom en tante heten. Succes verzekerd! Wij hadden het cadeautje aan mijn ouders in een restaurant op 1ste kerst gegeven, onder het mom, het is een grapje, als je het niet leuk vind kan je het ruilen. En mijn man heeft toen hun reactie gefilmd, want ze verwachtte iets grappigs. Resultaat is dat oma helemaal verbijsterd en huilend op de film staat, erg leuk!
ik heb zelf chocolaatjes gemaakt met rose, blauwe en witte muisjes, toen ik die ronddeelde bij het tweede kopje koffie viel het kwartje gelijk.
Wij hebben gisteren een opa en omaboekje gekocht en gaan het volgende week aan mijn ouders geven/vertellen. Ik weet nu al dat mijn moeder zo emotioneel wordt als de pest en dat mijn pa apetrots zal zijn!
Aangezien valentijnsdag eraan komt, zou je je ouders een valentijnskaart kunnen geven/sturen met de tekst: lieve opa en oma willen jullie mijn valentijn zijn (of mag ik jullie valentijn zijn?) Ik doe het in de sfeer van de personen zelf. Mijn vader en moeder interesse hebben voor familiewapens, stamboomonderzoeken e.d. Wij maken een stamboompje van de grootouders (gelukkig komen oude familiefoto's van pas), wij als ouders en tot slot een plek voor het kleintje gevuld met de eerste echo (die moet nog komen). Mijn schoonouders zijn tuinliefhebbers en daar zijn we nog even over aan het nadenken (misschien iets met groeien en bloeien?) Ben benieuwd naar al jullie ideeën! Groetjes Franka
Wij hadden een foto gemaakt van de testjes en daarboven op de foto neergezet gefeliciteer jullie worden opa en oma, die foto tussen andere foto's gedaan die ze gingen bekijken. Mijn moeder kreeg gelijk tranen in haar ogen toen die foto tevoorschijn kwam, echt geweldig was dat... Mijn pa ook door het dolle hihi...