Nog kans of niet?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Miejes, Mar 26, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miejes

Miejes Lid

Dec 14, 2016
    58
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Even een vraagje voor jullie.
    Ik heb de voorbije twee maanden een cyclus gehad van 27 dagen met een lf van 7. Om die reden ben ik deze cyclus begonnen met tarwekiemolie.

Ik zit momenteel op 10 dpo en nog geen bloed te zien!
    De testen zijn echter wel volledig wit..

Kan het dat ik nog te vroeg ben met testen? Of zou er toch echt al iets te zien moeten zijn op die testen? Heb 1 van action en een kV 2v5 gebruikt.

Groetjes..

2. Mhov

Mhov Bekend lid

Mar 1, 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Lijkt mij wsr vroeg voor een positieve test maar ik weet niet hoe dat zit met een korte lf.. succes!

3. Miejes

Miejes Lid

Dec 14, 2016
    58
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie! Ik hoop het dat het te vroeg is, maar ik lees hier zo vaak berichten van meiden die al vrij positief testen op 10 dpo..

En inderdaad nu met die korte lf weet ik het ook niet goed. Was mijn nod dan op dag 7 of niet.. 🤔

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Het kan nog te vroeg zijn. Maar ik heb ook vaker gelezen dat tarwekiemolie een cyclus in de war maakt.
    Heb je je temp gemeten of ovulatietesten gebruikt dat je zo zeker bent dat je nu 10 dpo bent ?

5. Miejes

Miejes Lid

Dec 14, 2016
    58
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja ik gebruik ovulatietesten. Temperaturen doe ik niet dus 100% zeker kan ik niet zijn. Ik heb wel gevoelige tepels, heb ik altijd na eisprong volgens mij is dat van de progesteron?

Share This Page