Ja en zojuist met kV test gedaan Hoorde dat ze soms wel 10 minuten nodig hebben ipv 5 minuten, dus heb na 5 en 10 minuten een test gedaan! En thanks iedereen die reageert, ben eigenlijk heel blij maar ook getempert door angst voor een miskraam. Of een vraagje. Dit is ronde 4. De eerste ronde van het stoppen met de pil was 28 daarna, 34,28 en 26. Wat voor dag zouden jullie aanhouden voor je NOD? Morgen zou mijn cyclus op 26 zitten, zaterdag op 28.
Aan de hand van het streepje zou ik zeggen dat je ongeveer 12 dpo bent. Maar ja, dat zegt ook niet alles... Afwachten tot termijnecho. Of je neemt het gemiddelde van je voorgaande cyclussen
Ja ben vandaag 12 DPO, had 9 maart in de ochtend een positieve ovulatietest dus heb max vrijdag 10 maart mijn ei gehad. Kan natuurlijk ook zo zijn dat die donderdag al was gesprongen omdat ik in de ochtend al een positieve test had 😊
Je ei kan ook nog op 11 maart zijn gesprongen. Dan zou je 11 dpo zijn Gezien de test van kv denk ik dat je op 11 of 12 dpo zit
Kijk! Dat is duidelijk! Gefeliciteerd! Je nod maakt eigenlijk niet meer uit nu Ze zullen gaan rekenen met de eerste dag van je laatste menstruatie. En dan met 10 of 12 weken een termijnecho waar ze je uitgerekende dag zullen berekenen (niet dat die dag nou echt iets zegt ).
En zelfs dat doen ze niet , dat eerste. Met bv een lange cyclus kan je niet uitgaan van je eerste menstruatie dag Uiteindelijk gaan ze idd van de grote met de termijnecho uit Als ik aan de hand van mijn cyclus ga doen ( heb getemperatuurt en ovu testen gebruikt) ben ik een week korter zwanger Op basis vd echo zou ik maar een cyclus hebben gehad van 3 weken en dat is toch echt niet het geval 🤣 Maar ze gaan toch echt van de echo uit idd