wel of geen streepje?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama2girls, 10 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Hoi meiden ik zit met een rot gevoel.. ik ben nu een paar daagjes overtijd en heb vanmorgen een test gedaan, echter is de streep zo licht dat je echt bij goed licht moet kijken.
    Nu is mijn vraag eigenlijk heeft iemand bij de kruidvat 2v5 testen wel eens een streepje gezien en uiteindelijk toch NIET zwamger bleek, omdat deze testen een voorgedrukt streepje hebben? :(

Jeetje voel me nu nog rotter en onzekerder als voor de test :x:(

als het goed is hangt de foto van de test als bijlage, maar je moet echt heel goed kijken.

Bijgevoegde bestanden:

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik zie toch wel een streepje hoor, en als dit binnen de 5 minuten was is ie niet vals. morgen gewoon nog een keer testen.

3. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie ook een streepje

4. flippo

flippo Actief lid

3 dec 2010
    396
    5
    18
    NULL
    NULL
    ik zie een tweede streepje! Spannend. overmorgen weer testen.

verder geen ervaring of iets gehoord over voorgedrukte streepjes.

hier zeggen ze altijd 'een streep, is een streep' dus zwanger!

5. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar op je vraag of kv testen wel eens valse streepjes geven. Dat gebeurt de laatste tijd heel vaak bij die testen. Maar ik zie duidelijk een roze streepje dat even breed is als de controle streep dus denk niet dat dat hie rhet geval is.

6. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    Ik zie ook een streepje ze! waarom niet straks nog eens testen, lekker lang niet drinken en dan weet je misschien iets meer! spannend!

7. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

18 sep 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zie ook een 2de streepje

8. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    #8 mama2girls, 10 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2013
    Dank je wel voor jullie reackties.
    Het streepje is van de 5 minuten, moet zeggen dat hij nu iets duidelijker is, maar daar mag ik niets meer aan afleiden.

Ik hoor idd steeds meer rare verhalen over testen daarom ook deze onzekerheid.. hij is echt zo licht.

De laatse zwangerschap is uitgelopen in een curretage bij bijna 12 weken mss daarom ook nog onzekerder :(
    En afgelopen donderdag en vrijdag had ik bruineafscheiding dat ik dacht dat het door gingzetten, maar nuhelemaal niks meer.

Ik moet aankomende week veel werken en veel afspraken dus ik ga proberen een week te wachten en zaterdag nog een x testen als ik dannog niet ongesteld ben geworden.

9. migske

migske Niet meer actief

hallo!
    Ik ben redelijk nieuw hier maar wilde even zeggen dat ik me aansluit bij de andere ik zie ook idd echt een streepje. Wens je alle geluk dat het raak mag zijn!
    liefs

10. Pimpeltje

Pimpeltje Actief lid

4 feb 2013
    145
    0
    16
    België
    Mijn eerste test was ook zeer licht dat ik twijfelde. Ik heb toen de volgende dag eentje gedaan van clear blue digital. Daar is normaal geen twijfel over mogelijk.

11. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Dit geeft me wel een beetje hoop dames :)
    Zou wel geweldig zijn.. had er totaal niet opgerekend de eerste ronde.

12. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Test droogt altijd duidelijker op ;)
    Ben benieuwd hoe je test er nu uitziet, kan je nog een foto posten?
    Zal zo eens een foto van mijn test plaatsen.
    Kruidvat heeft de laatste tijd de eigenaardigheid dat hij tot 5 min erg licht blijft en daarna pas donkerder.
    Ik zie het hoopvol in voor je hoor.

13. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Mijn test, foto met 2 kv testen was na 5 min.
    De andere ong 10 min.

14. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    En na ong 45 min

15. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Maar na 5 minuten mag je het toch niet meer afkijken omdat dit dan niet geldig is?

Ik zal kijken of ik nog een foto kan plaatsen.

16. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zie ook een streepje.
    Mijn eerste test was ook heel onduidelijk, we dachten dat hij niets deed maar toen ik na 5 minuten goed keek zag ik ook een lichte streep.
    Deze was na een uur weer weg.
    2 dagen later weer getest en toen kwam een dikke vette streep die niet meer weg ging, ik zou gewoon nog even een test doen dan weet je het zeker!

17. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Heb net gekeken op de test en de streep staat er nog steeds. Mss iets duidelijker maar niet ineens heel dik.

Is dit goed of slecht?

Mijn batterij is leeg dus kan geen duidkjjke foto maken.. zal straks nog een foto plaatsen.

18. Palmboompje

Palmboompje Actief lid

16 jan 2013
    364
    0
    16
    Ik heb dit ook gehad, zo'n zelfde soort uitslag op de test en ik had ook bruinverlies de dagen ervoor maar ik was dus toch echt zwanger. Ik heb toen 2 dagen later een digitale van cb gedaan en er kwam meteen "zwanger 1-2 weken" op te staan.

Als ik jou was dan zou ik overmorgen met ochtendurine een keer testen met cb.

Veel succes!

19. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Palmboompje das idd precies wat bij mij nu ook het geval is. Laten we hopen dat het bij mij ook zo positief uitpakt als bij jou ;)

Ik krijgde test niet duidelijk meer op de foto, maar het streepje staat er nog steeds op, maar is niet nog duidelijker geworden.

Ik probeer een week te wachten met opnieuw testen, maar weet niet of me dat gaat lukken :D

20. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lijkt mij dat je zwanger bent.. maar ik zou toch maar een cb halen hoor. Dan weet je het gelijk zonder te turen

Deel Deze Pagina