Wel of geen streepje?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BABYxBUTTERFLY, 3 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.923
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ja toen er bij mij niet zwanger stond had ik ook gewoon de streepjes die jij nu hebt.
    En ik was idd niet zwanger!!

Nu in deze ronde 2 dagen voor nod een test gedaan. Deed er lang over en zei zwanger 1-2 en zo zien de strips eruit.
    Bekijk bijlage 460085

Helaas verschijnen er ook altijd streepjes bij een niet zwanger resultaat. Daarom mag je niet naar die streepjes kijken.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

:(

Wie is er nu wie aan het afkatten? Last van PMS?
    Je geeft iedereen met tegenwind en een nuchtere blik de wind van voren alsof je niet wil horen dat de digi test welke niet zwanger aangeeft, gelijk heeft.
    Je bent al overtijd, schrijf je, en de test zegt niet zwanger. Ik vrees dan ook dat je nog niet zwanger bent. Tenzij je te vroeg getest hebt en je ei veel later is geweest.

Koop een paar goedkope zwangerschapstestjes en test daar eerst mee. Kun je daarna er nog altijd een dure digitale test tegenaan gooien.

Ik heb destijds ook zulke duidelijke strepen gehad op mijn digitale test en ik was 100% niet zwanger helaas (stond toen al onder behandeling van het ziekenhuis).

Succes, ik hoop dat je over een paar dagen alsnog positief mag testen!

Deel Deze Pagina