Hoi, Ik verwacht tussen de 2 a 6 dagen voor NOD te zitten. Bij gebrek aan een zwangerschapstest een ovulatietest gedaan, en deze lijkt positief. Gisteren een tuurstreepje op zwangerschapstest gehad. Mag ik stiekem gaan hopen? Overigens nergens last van, niet anders dan normaal. Enkel wat maagzuur, maar dat heb ik wel eens vaker. Voel erg koud aan, maar ook dat heb ik voor mijn menstruatie vaak.
Misschien morgen een zwangerschapstest doen? Dan weet je het meteen en anders over een paar daagjes eentje doen. Hij lijkt in ieder geval wel positief.
Bedankt voor je reactie! Was ik vergeten te melden - maar ik ga morgenochtend inderdaad heel gauw richting het kruidvat! Mocht er iets gaande zijn, zou daar dan al een streepje op te zien moeten zijn?
Heb net 2v5 kruidvat gehaald. Twijfel of ik deze vandaag nog ga doen of morgenochtend. Ik ben vrij zeker van mijn ei, enkel niet precies wanneer. Zit nu op cd35 ; gemiddelde cyclus van 37. Zodra ik getest heb, laat ik het weten. Heb er vandaag echter weer een hard hoofd in.
ik zou hem morgen ochtend doen. Dan is je urine geconcentreerd. Hoezo heb je een hard hoofd erin? Hoe weet je zeker dat je ei is geweest?
Hoe weet je wanneer je ei was??? Heb je toen ook ovulatietesten gedaan? Zonee dan denk ik dat je ei nu komt. Dat zou dan betekenen dat je cyclus deze keer ongeveer 50 dagen is. Op zich is dat niet vreemd aangezien je een vrij onregelmatige cyclus hebt
Op 18 mei open bmm, veel vruchtbare afscheiding en oneffenheden in het gezicht. Vanaf 22 mei zeer pijnlijke botste - iets wat ik standaard heb na ei (gebruik normaal wel ovu-testen). Daarom ben ik ervan overtuigd dat ik tussen 18 en 22 mei mn ei heb gehad. Daarnaast heb ik afgelopen dagen helemaal geen vruchtbare afscheiding gehad e.d. Heb er net toch al een test tegenaan gegooid... Negatief. Vanwaar die posi ovutest dan gev gehad weet ik niet. Afwachten maar weer, wat niet mijn sterkste kant is haha.
Hoi teletubbie, Ik heb hetzelfde als jou met ovulatie testen. Ik zit vandaag op mijn nod. En heb al een paar dagen zwangerschapstesten gedaan. Met vage streepjes/en helemaal geen streepjes. Vandaag hen ik een ovulatietest gedaan. Die was binnen 3 minuten knalpositief. Helaas mijn zwangerschapstest niet😕 Zie mijn foto van de ovulatietest. Dus ik weet niet of het klopt dat een positieve ovulatietest een zwangerschap betekent! We zullen maar moeten afwachten helaas!
Dan zou ik het vandaag maar even gezellig maken, just in case Wie weet is je ei wat later en dan heb je hem alsnog goed benut. Zo niet dan weet ik ook niet waarom dat hij aanslaat. Misschien was je lh wel erg hoog in je urine maar niet hoog genoeg voor een ei te laten springen? Of misschien was je urine niet geconcentreerd genoeg voor de zwangerschapstest. Even afwachten nu
Ik zou het echt niet weten Repeltje? Ik gebruik altijd ovulatietesten en meet mijn temperatuur . Dus kan geen eisprong zijn toch?die is twee weken geleden geweest op vrijdag 15 mei. Ik zit nu al op dag 25 van mijn cyclus. Voor de zekerheid klussen kan geen kwaad😊😊 Bedankt!!
Vreemd hé, Liah. Ik heb afgelopen cyclus geen ovu-testen gebruikt omdat deze op waren. Maar alles wijst erop dat ik mijn eisprong tussen 18 en 22 mei heb gehad. Volgens de app die ik gebruik zou mijn ovulatie op 17 mei zijn (rekening houdende met een gemiddelde cyclus van 37 dagen). Inmiddels zit ik op CD35. Ik ga niet eerder weer testen dan maandag, tenzij mijn menstruatie zich dan heeft aangekondigd natuurlijk. Blijft afwachten. Vind het zo spannend, en ik word voornamelijk gek van mezelf haha. Hoop dat het wel raak mag zijn, gezien ik relatief lange cyclussen heb. Ik ga er overigens écht niet van uit dat ik nu mijn ovulatie heb (net heb gehad) - gezien niets daarop wijst. Ik kan het vandaag ook niet gezellig maken, straks eerst een verjaardag en dan de nachtdienst in... Wanneer ben jij weer van plan te gaan testen, Liah?
mag ik je temp kaartje zien? Misschien met geconcentreerdere urine testen? En klussen is altijd leuk toch hihi
Misschien kan je morgenochtend weer een testje wagen als je urine dan geconcentreerd is (of wanneer je klaar ben met slapen van je nachtdienst) en anders zondag? Het is wel heel raar dat dat kan maar mijn cyclussen waren ineens ook in de war, zie ineens 19 dagen daarna 39 dus alles kan..
Hey Repeltje, Ik zal mijn temperatuurschema plaatsen. Ik heb gewoon een foto gemaakt. Ik vind mijn temperatuur deze maand erg schommelig! Wt denk jij?