Hi dames! Begonnen met ovulatietesten op 2 aug. dag 11 van mijn cyclus. Tot op de dag van vandaag geen enkele positieve test gehad. Eerst nog heel licht nu bijna nauwelijks een streepje te zien. Ik gebruik de actiontesten. Het gekke is dat ik wel 28 juli slijm had, maar dat was dag 6 van mijn cyclus. Wel meer zin in seks maar geen pijnlijke borsten of steken etc. Nu kreeg ik afgelopen zaterdag 6 augustus enorme pijnscheut in mijn rechter lies, later bij het afvegen had ik beetje slijm met bruinigbloed. Heb wel wat krampjes, steken en slaap slecht. Ik kan er geen pijl op trekken! Heb ik nu wel of geen eisprong gehad? Wat denken jullie?
ik denk het nog niet. even afwachten nog of je was enorm snel na je pil en idd al voordat je begon met testen een ei gehad... maar kan ook gewoon van het ontpillen zijn...
ik zou nog wel een tijdje blijven doortesten, al kan het na de pil nog erg warrig zijn. zo had ik mijn ei pas op dag 25... was een dure grap geweest als ik ovu zou hebben gebruikt.
De actiontesten bleven bij mij ook heel licht.. Toen overgestapt naar Sensitesten. Deze testen geven echt een duidelijke 2e streep aan bij mij..
Voor mij werken de action testen ook niet. Vond nooit mijn piek. Gebruik nu de digitale van clearblue. Die geven een smiley als je piek er is. Stuk duurder maar voor mij wel de oplossing. Je zou een ander merk kunnen proberen, maar dir van action raad ik persoonlijk af. Maar kan dat je piek nog niet geweest is natuurlijk of voor dag 11 al.
Ik gebruik nu ook sensitiefst idd, bij mijn eerste zwangerschap ook al maar wilde nu gewoon eens action proberen ivm de prijs. Maar beviel niet goed vandaar dat ik toch weer ben overgestapt op sensitiefst
Actiontesten bevielen mij ook niet. Op je vraag: Het kan best zijn dat je je eisprong vroeg hebt gehad, maar als ik jou was zou ik nog even doortesten. Het kan soms gebeuren dat een eitje wat later springt.
Ik gebruikte ook die van sensitest! Zijn fijne testen!👍🏻 Misschien volgende keer vroeger beginnen met testen, k begon altijd op dag 8 om er bijna zeker van te zijn dat k hem niet zou missen😉! Succes!
Super fijn jullie berichten te lezen Dan ga ik denk ik overstappen op andere. Heb al de hele dag raar gevoel in mijn buik en heel trekkend gevoel links in mijn lies, dus net maar weer die ovu test gedaan van action maar weer nix! Ik ga gelijk andere online bestellen!
Elke dag testje dan of dat niet? Ja ik ga dan ook maar vanaf dag 6ofzo testen?! Ik zou het zo raar vinden als mijn eisprong al geweest is.