Ik wil graag hier me verhaal kwijt want ik lees zoveel dingen op internet dat ik helemaal gek wordt. Het begon allemaal nadat ik seks had gehad met mijn vriend. Ik slik de pil, en had twe strippen achter elkaar geslikt. Ik was op de vijfde dag van mijn tweede strip toen ik seks had. Op de 15e tot en met de 18e ben ik er drie vergeten op mijn vorige strip. Heb daarna gewoon de drie die er nog oop zaten geslikt en daarna heb ik de drie die ik was vergeten er nog achteraan geslikt omdat ze immers toch allemaal hetzelfde zijn. Ik wist dat ik een condoom daarna zou moetem.gebruiken maar heb op de dag van de seks daar nooit meer aangdacht. Tot dat ik de volgende dag wakker werd. Ik schrok me dood want we hhebben nog helemaal geen.kinderwens. hij was niet klaar gekomen in mij dus ik zag de kans niehiel in. Die dag daarna kreeg ik steken links en rechts in me baarmoeder/eierstokken. Ik was bang heel bang, even later ging ik symptomen van zwangerschap bekijken.op internet en werd ik nog banger! Toen ik die avond in de spiegel keek vobd ik mijn tepels ook groter geworden, donkerder en meerdere bultjes. Ik was op vakantie dus kon er voor de rest eveb niks mee. Toen ik thuis was ben ik gelijk gestopt met de pil om te kijken of ik ongesteld werd. Ik had veel stress maar na zes dagen werd ik het. Het waren geen druppels maar wel een paar maandverbanden per dag. Ik ben daarna weer begonnen mmet de pil en wist dat ik absoluut geen seks nu kon hebben.zonder condoom. Maar ik was gerustgesteld totdat ik ging opzoeken dat sommige mensen dus wel obngesteld worden?! Ik was in paniek weer omdat ik nog steeds last van me symptomen had. 21 dagen na de seks heb ik een test gedaan, die is negatief. 24 dagen weer een test gedaan negatief, 28 dagen na de seks weer een test gedaan negatief. En nu lees ik op internet dat sommige mensen dus ook onjuist negatief testen? Ik weet even niet meer waar ik t moet zoeken en moest het kwijt...
Rustig ademhalen. De kans dat je zwanger bent is zo goed als 0. Ik denk dat je symptomen hebt omdat je bang bent zwanger te zijn en loopt te stressen. Ik heb na mijn eisprong altijd bultjes op mijn tepel..
Sorry maar de dag erna kun je echt nog geen symptomen hebben. Dit zit echt tussen je oren... Sorry klinkt misschien bot maar zo bedoel ik het niet hoor. Maar de dag na de seks kan echt niet....
Oh ik krijg echt de kriebels van je verhaal. De kans dat je zwanger bent is echt nihil! Maar ga aub niet meer zo slordig om met de pil. Je bent echt aan het spelen met je leven. 3 pillen vergeten en ze dan tegelijk slikken? Of begrijp ik dat verkeerd? Leg de pil naast je tandenborstel. Tanden poetsen doe je als het goed is elke dag dus dan zul je de pil niet zo snel meer vergeten. Zorg goed voor jezelf, want zolang jij zo slordig omgaat met je eigen lichaam is de kans op een kind groot. En dan moet je eerst goed voor jezelf kunnen zorgen.
+1 Zowel wanneer je juist graag een kindje wil of absoluut nog niet, kan je lichaam je ineens voor de gek houden
nee joh jij bent niet zwanger. 1 dag na de seks kun je geen symptomen hebben. Als je en eisprong hebt duurt het nog 6-10 dagen voordat het innestelt. Als het is ingenesteld maak je pas hcg aan en dan heb je symptomen.
Eens met alle bovenstaande. Don't worry, je bent echt niet zwanger. En nu wel goed op je pilgebruik letten! Als je geen kinderwens hebt moet je hier echt zorgvuldiger mee omgaan
Bedankt voor jullie berichten, jaa klopt ik moet daar zorgvuldiger mee zijn. Misschien overweeg ik toch een spiraal omdat ik veel weg ben vanwege mijn leven als stuwardess en het daardoor soms moeilijk voor me is. En ik heb de pillen voor de duidelijkheid niet alle drie te gelijk genomen gewoon 1 per dag.
Dan is een spiraaltje misschien inderdaad een betere optie voor je Dan hoef je iig niet meer zo in spanning te zitten