Lang verhaal, kan ik nou wel of niet zwanger zijn?...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jipjop, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jipjop

jipjop Lid

11 jun 2008
    26
    0
    0
    Ik word echt helemaal gek van mezelf, zwangerschapstest zegt "niet zwanger" maar mijn lichaam zegt van wel...
    Zal ff bij het begin beginnen:

2 dagen achter elkaar ben ik sochtend heeel duizelig en smiddags op de 2e dag krijg ik de griep wat gedurende dagen een flinke buikgriep word, dit heeft een week geduurd, de week erna voel ik me nog wel aardig slap en einde van die week word ik sochtends wakker met hele erge hoofdpijn en misselijk, ik sta op ga douchen en begin met opmaken en moet dan ineens overgegeven. Toen dacht ik al van :(: Later dacht ik van zou mijn maag nog wel zijn die nog niet helemaal in orde is.Ondertussen had ik paar dagen daarvoor ook een stopweek moeten inlassen, maar door de vele diaree had ik daar totaal geen behoefte aan. heb 2 weken de pil doorgeslikt.

Deze menstruatie was heel anders dan normaal.
    1a2 dagen later begon mijn "menstruatie" Was heel donkerbruin bloed, dit 2 a 3 dagen lang, daarna wisselde het af met donkerroodbloed dit ook weer 2 a 3 dagen, maar daarna weer donkerbruin wat met een week steeds lichterbruin werd, tot het weer normaal slijm was. Ik heb dit echt nog nooit gehad, wel eens dat ik de laatste dagen (6e dag ong) nog wat bruin bloed heb, maar zo nog nooit.

Het spookte al wel wat in mijn hoofd zou ik zwanger zijn?, maar dacht toch weer aan die buikgriep, maag had immers aardig wat te voorduren gehad.
    Maaarr ik heb nu anderhalve week steeds lichte menstruatiepijn en lichte steken, ben moe aan het einde van de middag en slaap snacht minder vast(misschien warme weer) en heb dus kleine week geleden een test gedaan en deze was negatief. Dus ik denk, klaar ben niet zwanger, nu mag mijn lichaam weer normaal doen, dacht dat ik mijn lichaam zelf gek maakte met het idee zwanger te kunnen zijn. Maar de klachten verdwijnen dus niet, heb nu ook sinds 2 dagen gevoelige tepels, als er een zuchtje wind(soms nog niet eens) langs heen gaan, kietelt/kriebelt het heel erg. Heb dan gewoon en bh een shirt aan, ook jeuken ze af en toe iets.... Ook heb ik in beide zijden af en toe pijn en voelen armen en benen af en toe zwaar aan(maar dat laatste heeft heeft volgens mij niks met zwanger zijn te maken)
    Nou je begrijpt het wel ik snap het allemaal niet meer, het zijn allemaal van die vage dingen.....

Oja niet geheel onbelangrijk, na de buikgriep condoom gebruikt, maar na het overgeven niet.

Pff hoop dat jullie het allemaal nog snappen, volgens mij is het een lekkere warboel geworden

2. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

testje misschien?

3. jipjop

jipjop Lid

11 jun 2008
    26
    0
    0
    Zover was ik zelf gelukkig ook al
    Ik citeer even :
    Ik word echt helemaal gek van mezelf, zwangerschapstest zegt "niet zwanger" maar mijn lichaam zegt van wel...
    en
    en heb dus kleine week geleden een test gedaan en deze was negatief.
    Misschien had ik wat duidelijker moeten zijn. Dus in het kort.

Zou het kunnen dat als je zwanger bent, je ruim een week na je "menstruatie" negatief test? Of houd mijn lichaam me totaal voor de gek en/of is er wat anders aan de hand.

Ik weet dat ik ook de HA kan bellen en dat heb ik voor de test ook gedaan, ik moest toen toch bellen om te vragen of ze mijn gegevens wou doosturen naar de nieuwe dokter. De assistent zei alleen maar, ja dat weet ik ook niet... nou laat maar dan.
    Maar goed, nu zit ik dus tussen 2 artsen in.. moet de papier nog bij de oude arts ophalen(andere woonplaats) en ben dus ook nog niet bij de nieuwe ingeschreven..

4. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    hoi

ik ben zelf 13 dagen overtijd en afgelopen dinsdag teste ik ook nog negatief

ik heb elke keer het gevoel dat ik het ga worden nu ben ik ook erg chagarijnig en dat is bij mij het teken dat ik het ga worden hoop het niet .

tja je kan zwanger wezen maar hou er ook rekening mee dat je cyclus misschien aan het rommelen was dat je een andere ongi had dan normaal.

en heeeel veel meiden weten uit ervaring al dat je lichaam je goed voor de gek kan houden.

wacht het nog even af en test over een week nog een keer is ie negatief.

kan je beter wachten tot je overtijd bent.

want anders kost het veel geld aan testen en terleurstellingen.

als je bezig bent met zwanger worden dan ik weet niet of je bezig bent.

maar alles kan, ik zit zelf nu in een onzekere periode en ik ben nog wel overtijd en misschien wordt ik het als nog zijn mijn hormonen in de war

spannend meid maar wacht het af test over 10 dagen nog eens.

en anders afwachten tot je nod dag .

gr.jojo

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Je zegt dit:
    Ondertussen had ik paar dagen daarvoor ook een stopweek moeten inlassen, maar door de vele diaree had ik daar totaal geen behoefte aan. heb 2 weken de pil doorgeslikt.

Hieruit maak ik op dat je dus niet bewust bezig bent met zwanger worden? Misschien dat je menstruatie en lichaam nu anders zijn omdat je de pil niet consequent geslikt hebt?

6. jipjop

jipjop Lid

11 jun 2008
    26
    0
    0
    Wij zijn inderdaad niet bewust bezig om zwanger te worden.
    Maar het zou geen probleem zijn mocht ik wel zwanger zijn.

Ik ga denk ik straks een goedkope test halen, heb nog wel een digi clearblue liggen, maar die bewaar ik liever voor een eventuele vage streep.
    Moet nog minimaal een week wachten tot ik ongesteld moet worden...

Jojo hoop voor je dat het raak is ! Voor iedereen natuurlijk!

Mocht de test negatief zijn en mijn menstruatie is weer raar, dan ga ik meteen een afspraak maken bij de dokter, hopen dat dan alles rond is, maar anders zou dat denk ik geen groot probleem zijn.

Thnx meiden!

7. Niet meer actief

Je lichaam heeft die week dat je zo ziek was de pil niet goed op kunnen nemen, als je binnen 4 uur hebt overgegeven of diarree had nadat je de pil had geslikt.

Als dit in week 3 was kan het best dat er een eitje is wezen rijpen. En jij dus gewoon een eisprong hebt gehad !

Als je in week 3 de pil vergeet word ook altijd aangeraden ( tenminste bij de diana ) om de pil door te slikken en niet te stoppen.
    Dus er is een kans dat je eitje heeft gerijpt.
    En dan moet je even rekenen dat je je eisprong hebt gehad 2 weken nadat je in de stopweek "ongesteld" had moeten worden, maar dat niet werd omdat je de pil doorslikte.

Dan heb je rond die tijd ongeveer je eisprong gehad, en dan moet je daar weer 15 dagen bij optellen om te berekenen wanneer je zou kunnen testen.
    Dus misschien te vroeg getest en inderdaad even een goedkope test er tegen aan gooien.
    Succes.

8. jipjop

jipjop Lid

11 jun 2008
    26
    0
    0
    Thnx voor de uitleg, heb vrijdagavond er weer een test tegen aan gegooid en die was ook negatief. Ben er nu wel meer van overtuigd dan na de eerst test! Heb ook geen last meer van misselijkheid en was vandaag na het werken minder moe.
    Heb van het weekend ook met mijn man besloten dat ik na de stopweek niet meer begin met een nieuwe strip, dit niet om zwanger te raken, maar om te ontpillen. Ik hoor van zoveel meiden dat ze zich dan weer veer beter voelen en niet meer last hebben van vage klachten.
    Misschien dat mijn menstruatie dan ook weer "normaal "kan worden, ik word het elke keer ook steeds later. Laatste keer nam ik op zaterdag de laatste pil en werd op vrijdag pas ongesteld.... zondags kon ik de eerste pil alweer nemen!

Bedankt voor je antwoorden ! :)

Deel Deze Pagina