Inderdaad @Yeuu, houd ons niet langer in spanning! Was er een tampon of was ie er niet? Ik ben wel oprecht benieuwd
Ik ben een keer in slaap gevallen met mn lenzen in. Toen ik wakker werd zag ik alles helder. Ik dacht dat er een wonder gebeurd was, maar nee
Hahahaha, dat heb ik ook een keer gehad. Opeens zo'n klik in je hoofd van: hee, dit hoort er niet zo uit te zien.
Wauw! Weer wat geleerd door dit topic door te lezen: niet iedere vrouw kan blijkbaar bij haar baarmoedermond. Ik dacht toen ik de openingspost las: oké… is het nou echt te veel moeite om ff je vingers naar binnen te brengen en ff een rondje te voelen/wroeten?? (Ik kan namelijk wel bij m’n BM moedermond en als ik flink ontspan kan ik ook daarnaast (TS: als je gehurkt bent of 1 voet op de badrand zet kun je er misschien beter bij?) Ik zou als ik zou twijfelen dat gaan doen en eventueel wijdbeensreport met een spiegeltje nog proberen te kijken of als ik de boel zou ontspannen/openen echt niet ergens een touwtje zou zien bungelen Het is namelijk m’n eigen lijf en ik mag voelen en wroeten en mezelf begluren met een spiegeltje als ik dat wil. No shame hahahaha. Maar geen idee of TS nu zulke korte vingers heeft of ik handen als Hagrid (van Harry Potter) heb. Anyway… Als je zulke korte vingers hebt of andere bezwaren hebt om ontdek je plekje te gaan doen dan is de HA bellen niet geheel onverstandig. Ik zou alleen dat wel alleen tijdens kantooruren doen… tenzij ik op vrijdagmiddag 18:30 uur er pas achter zou komen al drie week een vieze tampon in te hebben maaaar hem niet kan vinden )
Nee, want heb nog steeds normaal, helderrood bloedverlies (geen gekke geur of kleur) dus ga ervanuit dat die tampon, als die er zou zitten, echt al wel vol zou zijn (en zakken). En ik voel echt niks.
Volgens mij kan ik dat dus echt niet voelen! En ik hoor altijd dat ik van die lange "piano vingers" heb. Maar ik heb niet het idee dat ik dat kan voelen. Wel twee keer bevallen en nooit gehoord dat ze daar ergens niet bij konden ofzo. Jajaha
Jammer joh Mijn vrouw zocht eens in de ochtend haar lenzen in haar lenzendoosje. Kon ze ze niet vinden... had ze gewoon met die dingen in geslapen