Ik begin binnenkort met 2e ivf behandeling. nu is mijn cyclus na miskraam wat aan het rommelen, en nu lijkt het erop dat het te vroeg komt. Wat de planning was, was dat ik op dag 6 van cyclus de 1e echo zou krijgen incl bloedonderzoek (Dan ben ik 3 dagen gonal aan het spuiten, begin al eerder met lucrin) Als mijn cyclus nu verloopt zoals ik vermoed zou ik op 18 augustus (1e dag na zomerstop van ziekenhuis) op dag 8 zitten. Aan de telefoon zei de assistente al dat ik evt op dag 4 ipv dag 3 van cyclus kan beginnen met spuiten, waardoor het niet heel nauw komt. Zijn jullie het hier mee eens? De reden dat ik al op dag 6 moet komen voor echo, was dat ik de vorige keer niet zo heel veel follikels had en door eerder te echo'en icm bloedonderzoek zou gyn beter weten of hij wel of niet de dosering kan ophogen. Ik hoop dat iemand met antwoord kan geven, zodat ik wat zekerder ben als ik ga overleggen met ziekenhuis. Ik wil heeeel graag weer starten, maar niet als dat de kans van slagen verkleint...
Hier rond dag 7 een echo. Ik moet met zowel utrogan en gonal beginnen op dag 2. Ik bel of mail als ik ongesteld wordt en ga beginnen. Als dag 7 in het weekend valt krijg ik of op dag 6 of 8 een echo. Ik denk ddat die enige dag niet zoveel uit maakt. Zeker niet als je ook een dag later gaat stimuleren. Als alles goed gaat dan gaat er pas met het spuiten van gonal f wat gebeuren tot die tijd leg je alles stil met de lurin
Dank je wel hyper. ik heb dat gevoel zeg ook! Ik moet nu op dag 21 van deze cyclus (dat is volgende week) starten met lucrin... dus ga ik dat gewoon doen en dan bel ik zoals afgesproken die dag ook voor inplannen echo.
Bij ons (Voorburg) zijn de 'standaard-dagen' dag 3, dag 8 en dag 12... En dan ligt het aan de groei van je follikels, de laatste keer moest ik weer dag 14 's avonds de pregnyl spuit en dag 16 de punctie. (Ik krijg altijd het korte protocol) Vanaf dag 1 deca en vanaf dag 3 menopur erbij.
Ik moest op dag 4 met gonal starten, daar had ik ook geen goed gevoel bij, maar ik heb nu wel een zoontje . Succes!
Dank je wel Doortje! Dat is hoopgevend! Sjak, bedankt voor je antwoord. ik ga donderdag het ziekenhuis bellen. Dan hoor ik meer...