Hai Ben net weer ongi geworden. ronde 13....van dichter snel zwanger maar nu niet helaas.... Zijn er dames die toch nog na ronde 13 natuurlijk zwanger zijn geraakt of via mmm. Wij gaan binnenkort mmm in, Kan wek wat positieve spirit gebruiken,,,, Liefs
Bij mij heeft het 16 maanden geduurd voordat ik zwanger raakte. Ik heb in die 16 maanden maar 12 rondes gehad aangezien ik niet maandelijks uit mezelf menstrueer. Helaas wel middels de mmm, maar het is dan toch gelukt. Balen voor je dat het nog niet is gelukt. Ben je al eens bij de dokter geweest? Heel veel succes. Hopelijk is het snel raak!!
Hallo Donja, Hier na drie jaar zonder mmm toch zwanger geworden! Precies op het moment dat ik er totaal niet meer mee bezig was! Dus het kan zeker! Ik wens je heel veel succes!
Ik lees even mee. Hier net een negatieve test in ronde 10, vanaf morgen ronde 11 in. Wat kun je er soms moedeloos van worden hè. Ik kan ook wel even wat positieve verhalen gebruiken!
Hey Donja, Ik ben net zwanger na 12 rondes (14 maanden). We zouden na deze ronde naar de huisarts stappen..
na 7 jaar bezig geweest te zijn, 3 verschillende ziekenhuizen mogen zien, maar nu via ECD wel zwanger mogen zijn van onze laatste cyro's. Het klinkt altijd clichee, als je het bij andere leest dat het andere wel lukt, en bij jezelf niet...IK heb een hele tijd andere hun geluk mogen zien ervaren, maar nu ben ik ook aan de beurt, ondanks dat ik ook heel bang ben, omdat het pril is, maar het kan dus. Probeer hoop te houden, zolang er mogelijkheden zijn, probeer je te orienteren op alles wat de wetenschap je te bieden heeft. Heel veel suc6 Jolanda
Na 2 jaar en 17 rondes toch zwanger geworden dus zeker hoop blijven houden!! Bij mij alleen een onregelmatige cyclus, verder geen oorzaak gevonden. Na 14 rondes overgegaan op iui. Toen was het de 3e poging raak
Hier ook 12 rondes zonder succes. Regelmatige cyclus, eisprong altijd rond dezelfde dag, ovulatietest +temperatuur, tarwekiemolie, zwanger worden van etos, noem maar op. Het heeft nog niet geholpen... Volgende week eerste stap bij de dokter
Maantje, en anderen die zo hun best doen, ik stuitte net op een interessant artikel: wie weet er meer over EMS of SMEP-methode?? Het omschrijft hoe veel stellen te vroeg stoppen met vrijen of het te vaak doen. Er staat een precieze strategie in hoe je het kunt proberen.
Hmm.. Wellicht weer een poging waard maar ik ga toch maar niet aan die hoestsiroop beginnen denk ik....
Nee, het ging me ook niet om de hoestsiroop. Maar ik vond het een hoopgevende/verklarende tekst voor waarom het soms wel even kan duren.
even een hoopgevend verhaal! Na twee jaar en twee maanden proberen eindelijk een licht positieve test in handen, maar helaas draaide dit uit tot een vroege miskraam. Toch een bewijs dat mijn lichaam het kan. De ronde daarna opnieuw zwanger en ik ben nu vijf weken en 5 dagen zwanger. Nu hopen dat het dit keer goed blijft gaan.
Gefeliciteerd PukjePuk! Wat fijn dat je zwanger bent! Ik hoop dat deze blijft plakken! En dit soort verhalen geven de burger weer moed, bedankt!
Wat een lang Engels verhaal over de SMEP methode. Ik had de google vertaler er al over heen gehaald. Alleen dan vertaald hij zo raar. Ik kan wel Engels. Maar in dit geval zou Nederlands wel makkelijker zijn. Omdat het schijnbaar zo nauwkeurig rekent allemaal.
Ik zou ook graag wat vaker succesverhalen willen lezen van vrouwen die na het jaar proberen alsnog zwanger zijn geworden. Wij zijn al bijna anderhalf jaar bezig en nog steeds geen geluk gehad. De onzekerheid of mijn lichaam het wel kan, is frustrerend. Gelukkig zijn er dan verhalen van Flora en Pukjepuk!
Hier na bijna twee jaar zwanger. Helaas een miskraam maar na een maand weer 'goed' zwanger. Die is inmiddels twee jaar. De jonste piepte er zelfs dwars door heen (zie banner) Het kan dus. Geef de moed niet op. Succes
Na 1,5 jaar geen menstruatie te hebben gehad na 5 rondes clomid zwanger geraakt. In totaal 2,5 jaar erop moeten wachten (niet bezig geweest, want hadden natuurlijk geen kans tijdens die eerste periode zonder menstruatie!) Maar het is allemaal zo moeilijk, verdrietig en zo uitzichtloos soms..op de site | Vruchtbaarheidsproblemen en je omgeving lees je blogs van meiden die ook in die situatie zitte . Soms zo treffend en mooi geschreven. Heb ik wel veel aan gehad. En soms mag je ook best even in een dip zitten en er van balen. Soms heb je wel hoop en blijf je positief...ik heb altijd gezegd dat ik ook niet zou weten wat ik tegen mezelf zou moeten zeggen..maar hoop echt dat het uiteindelijk mag lukken om zo'n wondertje vast te mogen houden en ervoor te zorgen. Sterkte!!
Ik na ook bijna anderhalf jaar in totaal eindelijk zwanger. Een vriendin van mij ging naar acupunctuur en kreeg chinese kruidendrankjes om zoals accupuncturist het noemde 'tuintje van binnen' eens helemaal schoon te maken. Zij na ruim een jaar zwanger. Toen dacht ik proberen kan geen kwaad. (Vond het zelf nogal zweverig klinken) en meteen die maand ook zwanger na nemen van drankjes. Weet nooit of dat het was. Was die maand ook heel ontspannen want had knop omgezet. Met mn eigen leven verder. Even niet op zw pagina, gewoon weer wijntje drinken en lol maken. Meiden die lang bezig zijn heeel veel sterkte het is jullie gegund!! Komt goed!
Ik bij mijn eerste na 2 jaar pas zwanger was jong dus wou niet naar de huisarts ik had de hoop.opgegeven ging ervan uit dat ik onvruchtbaar was maar toen is ze op kerstavond toch verwekt terugkijkend.. Erna ongeplanned zwnager geraakt 2 x.. Niet de hoop opgeven het kan echt soms las ik dat je ook.jaren hebt dat je minder vruchtbaar bent en dan periodes weer heel vruchtbaar was er zo mee bezig toen heel veel boeken onderzoeken en artikelen gelezen..
Meis er zijn zoveel meiden die er een jaar of meer over doen, ik snap je ongeduld (had ik zelf ook) maar geef de moed niet op... Hier na 2 jaar en 23/24 rondes spontaan zwanger!