Ander drinken dan melk ook te verdikken?

Discussie in 'Voeding' gestart door Inez01, 22 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Mijn zoontje (7,5 maand) krijgt sinds kort ook water/sapje/thee op de dag... alleen kan je die ook verdikken a la de melk met JBPM?

Hij spuugt anders zo...

2. Alita

Alita Niet meer actief

volgens mij wel hoor!
    Maar ik moet zeggen dat als mijn meiden gegeten hadden en erna wat de drinken krgen ze niet spuugde ....terwijl ze ook heel erg spuugde allebei....

Vaak gaat het spugen weg door het eten van vast voedsel....

3. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Dat vraag ik me ook af ja.
    Wat doe je er dan doorheen?
    Onze meid drinkt heel snel. Water/thee verslikt ze zich telkens. Hoe zou dit op te lossen zijn?

4. Alita

Alita Niet meer actief

@Zeehondje ze moeten ook vaak even oefenen he.....en misschien is ze gewoon wat gulzig daar zou ik niet direct actie voor gaan ondernemen.....kindjes die spugen omdat de opening naar de maag niet goed dicht is....dat is wat anders natuurlijk.

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ja, kan gewoon hoor! Even een papje maken van JBPM zoals het op de verpakking staat, en dan door het drinken. Hebben hier in het begin ook de potjes voeding zo ingedikt.

Voor te snel drinken zou ik gewoon een kleinere speen op de fles doen, dus een 0+ maanden speen ofzo.

6. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Ik heb het ook gedaan, het ziet er een beetje raar uit, maar ze proefde er (naar mijn idee) niks van!

7. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Hier in het begin ook JBPM door alles heen hoor, kan prima.

8. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Dank dames voor alle reacties. Heb het door sapje en thee gedaan, maar heb niet het idee dat het helpt, dus nu maar gewoon alleen door de melkflessen en bord pap.

Deel Deze Pagina