Kruidvat vitamine d

Discussie in 'Voeding' gestart door maggie100, 24 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gebruiken kruidvat eigen merk vitame d voor kids voor onze dochter van 7 weken oud. Wij hebben er nooit bij stil gestaan maar we kwamen erachter dat er veel suiker in zit (het ruikt ook mierzoet!) en wij vroegen ons af of dat geen kwaad kon bij die kleintjes!! Ze slaapt overdag slecht ( ze krijgt s morgens de vitamine) spuugt veel en slikt veel terug. We gaan ook maabdag naar kinderarts maar je gaat van alles bedenken waar het aan zou kunnen liggen.....

Heeft er iemand ervaring met deze vitamine???

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik gebruik de druppels ook, en ze zijn inderdaad mierzoet. Als het flesje een tijdje open staat zie je ook een suikerrandje op het flesje. Ik zou het niet voor pasgeboren kindjes gebruiken, maar gewoon die van davitamon.

De klachten die je beschrijft lijken trouwens meer op reflus dan op een reactie van een paar druppels.

Succes bij de arts.

3. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Eens met Melisa...
    Hier gebruiken we ook de druppels van Davitamon, hebben een licht anijssmaakje/geurtje. Manlief had ook 1x die andere druppels meegebracht, alleen al die geur als je het flesje open maakt en ergerde me kapot aan die plak suikerrand.

Wat betreft de klachten die je beschrijft lijkt het wel op (verborgen) reflux. Hier ook gehad en via KA toen Zantac gekregen... zagen toen eigenlijk al heel snel verbetering en ze werd veel rustiger!
    Succes ermee...

4. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij denken idd ook dat ze reflux heeft vandaar ook dat we naar de arts ik ben benieuwd wat ze zeggen....

Ik ga maandag ook meteen ff andere druppels halen dat is een ding wat zeker is :). Al die suiker kan toch niet goed zijn voor die kleine ik zelf ga al stuiteren van teveel cola!

Deel Deze Pagina