Meisje: Sophie Elizabeth Isabel Faith Jongen: Lucas Johannes Thijs Christopher Maison Scott De namen die mij ook aanspreken zijn: Brandon, Levi, Mees, Cas, Izzy, Abby Ben benieuwd naar de meningen en reactie
Ik ga voor Sophie Elizabeth en voor de jongens vind ik Scott een erg leuke naam alleen maison niet zo... Denk dat je ook wel moet kijken naar de achternaam dat de initialen er een beetje bij passen niet dat je S.E.X.... krijgt
Jeetje wat een verschillende stijl qua namen! Voor een meisje ga ik voor de eerste optie maar dan andersom. Dus Elizabeth Sophie. Voor een jongen vind ik Thijs Christopher erg leuk maar nog leuker vind ik Lucas Christopher! Johannes, Maison, Brandon, Mees, Cas, Izzy, Abby vind ik allemaal niet zo mooi.
Ik vraag me af hoe je maison uitspreekt? Want met deze schrijwijze spreek je eigenlijk de naam uit als mèsson, dus op zijn frans?
K vind Izzy Sophie wel wat hebben Met de jongensnamen zou ik het persoonlijk bij 1 naam houden.. dan vind ik ze allemaal wel leuk
Wat een verschillen zeg... De meisjes naam vind ik erg klassiek en gangbaar, de jongensnamen trouwens ook behalve Maison Scott. Maison vind ik trouwens een 'rare' naam ik. Ik lees 'huis' in het Frans, in het Engels zou ik altijd Mason schrijven. Ik vind 'm vooral gewoon niet zo passen bij de anderen. Ook Mees en Cas vind ik erg afwijken van de andere namen: Brandon, Levi, Izzy en Abby. De leukste naam vind ik Cas
Het leukst hiervan vind ik Sophie Elizabeth en Lucas/Thijs Christopher (of dan Lucas Johan). Levi, Cas en Mees vind ik ook nog leuk (vooral Levi), de anderen (Izzy, Maison, Brandon, Scott...) niet zo. Misschien nog Abby, maar dan als afkorting voor Abigail.
Ik vind er wel een paar mooie namen tussen zitten!! Ik zou gaan voor Isabel..! Misschien Isabel Sophie/Sophia? Lucas en Christopher vind ik ook mooi!
Maison spreek je gewoon uit als Meeson, maar dan in 't engels. Mason vond ik niet zo mooi, dus vandaar een i ertussen of een e...
Het kindje wordt een mix van half chinees en half indo. Ik vind een mix kindje met een nederlandse naam wel wat hebben, maar ben zelf ook gek van Engelse namen. Moet er nog goed over nadenken. De rest van de namen heb ik hier en daar gehoord en vond ze ook wel wat hebben.