De eerste IUI kreeg ik mijn regels na 9 dagen en toen kreeg ik utrogestan om mijn baarmoederslijmvlies dik genoeg te laten zodat een embryo zich in kan nestelen. Stel dat de poging lukt maar het innestelen gaat niet goed.. ik werd er moe van (maar dat komt volgens mij ook door de spanning van de iui). Wat me opviel was dat ik levendige dromen had. Bij mij heeft het wel geholpen zwanger te worden mét iui.. o en ik had een eigen bijdrage van 3 euro geloof ik.. en ik moest iedere avond voor het slapen één capsul inbrengen.
Als je 3x200 gebruikt, is dat wel de gebruikelijke max dosis. Ik had daar overigens veel last van. Qua humeur vooral, zere boobs en moe. Ik ben uit mijzelf toen 2x200 gaan gebruiken. Bij mij waren vooral de menstruaties heftig. Omdat je in 1x stopt omdat je niet positief test, had ik heb gevoel dat mijn lijf crashte. Dat is niet echt gebruikelijk geloof ik, want in het utrotopic herkende niemand dit. Ik gebruikte utro overigens voor tussentijds bloedverlies en daar werkte het wel tegen. Na 6 mnd ben ik ermee gestopt, vond het te heig en het middel was erger dan de kwaal. Nu ik iui doe gebruik ik het niet meer. Ik zit iut mijzelf keurig op ongeveer 14 dagen lf. En nu ik iui doe heb ik ineens geen bloedverlies meer, heel vreemd... Maar we Fijn. Nu hopen op een zwangerschap!
Ik heb de bollen opgehaald. De apotheek assistente vond de dosering zo hoog, dus heeft navraag gedaan bij de apotheker. Maar voor deze doeleinden was die dosering wel gebruikelijk. 3x2 bollen per dag. Zou een lagere dosering ook kunnen? of zal het dan z'n doel missen? Ik ben zo bang voor bijwerkingen!
Een capsule was voor jou voldoende? van 100 of 200 mg? Ik heb geen miskramen gehad e.d. ik gebruik het puur om mijn lf te verlengen, net als jij. Dus wanneer 's avonds alleen voldoende zou zijn, dan heb ik dat natuurlijk nog veel liever!!
@Panter, kreeg je die van je IUI vanwege een te korte LF, of is dat daar sowieso standaard? Zou ik dan ook 2x200mg kunnen nemen, denk je? 's morgens en 's avonds?