Leuk vakantiehuis eind juni Nederland of Duitsland

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Kramertje, 7 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.271
    5.871
    113
    Vrouw
    Wij hebben recent onze vliegvakantie naar Griekenland welke eind juni gepland stond omgeboekt naar medio september, maar we hebben nog een aantal vakantiedagen welke vervallen op 1 juli, dus mijn man en ik willen graag eind juni nog een weekje weg.

Onze wensen:

* Vakantie huis/ villa/ bungalow/ houten chalet/ Tiny House, etc. (mag op een park, hoeft niet)
    * Nederland nabij de kust, een van de waddeneilanden of Duitsland
    * BBQ buiten
    * Buiten jaccuzi/ Hottub

Wie heeft er leuke ideeën of is zelf ergens geweest wat aan te raden is?

2. Jacy82

Jacy82 Bekend lid

24 nov 2018
    752
    422
    63
    Vrouw
    Ik weet wel dat nu een aantal reisbureaus heeft uitgebreid met nederlandse vakantiehuizen misschien de moeite waard om eens te kijken.

Kramertje vindt dit leuk.
  3. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Buitengoed de Gaard in Midden-Limburg?

Kramertje vindt dit leuk.
  4. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.487
    113
    Hou je rekening met eventuele reisbeperkingen. Het is nu namelijk nog zo dat je 14 dagen in thuis quarantaine moet als je vanuit nederland naar duitsland reist. Tevens kun je bij de grens tegen gehouden worden omdat vakantie vieren niet een noodzakelijke trip is om te maken. Dus ik zou me daar goed op inlezen. Voordat je naar duitsland denkt te gaan.

ik zag op de veluwe bij droompark de zanding een chalet met hottub op de website. Zag er leuk uit.
    Op terschelling bij vakantienpark haantjes heb je ook verschillende soorten huisjes met hottub.

5. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.271
    5.871
    113
    Vrouw
    Ja weten we. Hebben reeds geïnformeerd en Duitsland verwacht vanaf 1 juni weer open te gaan en ook weer toeristen toe te laten (parken als Centerparcs zouden ook weer open gaan). Daarbij speelt dit onze vakantie pas over 7 weken, zijn we alweer een heel eind verder. En Nederland vinden we ook prima.

Ga de andere aangegeven ook even bekijken, dank je wel!

mamameer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina