Ik heb bij mijn 2 dochters allebei wee opwekkers gekregen omdat ik geen ontsluiting kreeg van die weeen. Nu ben ik zwanger van de derde... hoe groot is de kans dat ik weer wee opwekkers nodig heb voor een ontsluiting?
Ik heb bij de eerste drie wee opwekkers gehad, de eerste twee omdat mijn vliezen gebroken waren maar de weeen kwamen niet, de derde omdat ik ingeleid werd en ze ervan uit gingen dan net als de vorige keren de weeen niet vanzelf zouden komen, De vierde had ik weeen uit mezelf en geen wee opwekkers nodig gehad.
Eerste bevalling geen opwekkers Tweede ook niet Derde WEL Elke bevalling is en verloopt anders heb ik ervaren..
Hier ook twee spontane bevallingen rond de uitgerekende datum. En nr. 3 moest met 41 wk worden ingeleid.
bij de eerste kon ik niet zonder, dan vielen de weeën weg. (uiteindelijk maar 4 uurtjes bezig geweest tot ze geboren is) bij de tweede ook binnen 4 uur klaar, zonder hulp. is lastig te voorspellen dus.
Alleen de 1ste keer kreeg ik weeen na gel. De 2 keren daarna wee opwekkers en hoop de 4e keer spontaan