Lidocaine crème bij gaatjes schieten.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Zena, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Onze dochter heeft oorbellen gehad. Ze verloor er een en toen was t gaatje al zo goed als dicht. Kreeg hem er niet meer doorheen. Dus nu is ze oorbelloos tot haar grote verdriet. Ze wil graag nieuwe, maar durft niet meer. Wat denken jullie, zou lidocaine crème helpen tegen pijn bij gaatjes schieten?

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Tuurlijk niet oorlel wordt schoongemaakt. Gaat die creme ook weg.

3. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Nee dat smeer je van te voren. Uurtje ofzo. Dan is t wel ingetrokken.

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Er helpt niets tegen pijn bij het gaatjes schieten. Ik zou dus even wachten tot ze zelf weer durft.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    :) daar heb ik ook aan gedacht, pijnstillende zalf. Maar volgens mij is de klap heftiger, dan de pijn. Dus ik denk dat het niets helpt uiteindelijk.

-bij een fietsproef in het ziekenhuis moest er ooit bij mezelf bloed uit m'n oorlelletjes gehaald worden en dat knalde ook zo ontzettend, terwijl je het verder amper voelde. Maar na 2 of 3 x ging je er toch wel tegenop zien - het blijft een geluid waar je van schrikt.

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Misschien dat t wel iets zal helpen, maar waarom wordt t dan niet standaard gedaan..? Ik zou t niet op eigen houtje gaan doen, maar wel eerst vragen aan iemand die er verstand van heeft. Ik weet niet of t invloed heeft op herstel bijv (doorbloeding)..? Maar zou het zeker niet zomaar zelf gaan doen (is dat trouwens wel vrij verkrijgbaar?)

7. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
  8. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0