Na 6 maanden weer zwanger willen worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door milobiyu, 15 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. milobiyu

milobiyu Nieuw lid

24 mrt 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik hebben een zoontje van 6 maanden oud en willen graag voor een tweede kindje gaan. Nu is mijn vraag aan alle andere moeders die ook na 6 maanden aan een tweede kind zijn begonnen wat de ervaringen zijn rondom de zwangerschap en m.b.t. het leeftijdsverschil tussen de 2 kinderen en de verzorging/opvoeding.

Alvast bedankt!

Groetjes Angel

2. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Ik ben ook wel benieuwd. Niemand?

3. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Ik was 6 maanden na de bevalling weer zwanger van de 2e. Mijn kinderen schelen 14 maanden. Zwangerschap was prima te doen. De eerste periode, zo'n maand of 6, na de bevalling vond ik echt verschrikkelijk. De 2e huilde heel veel en de oudste ging daardoor ook huilen. Bovendien sliep de oudste op een gegeven moment nog maar 1x per dag en de jongste 2x, maar de jongste sliep niet in de kinderwagen en een slaapje overslaan was echt geen optie, dus zat ik eigenlijk de hele dag thuis.

Nu zijn ze 5 en 4 en is het allemaal prima te doen :D. Het zijn 2 heerlijke schatjes die heel lief samen kunnen spelen, maar elkaar ook vreselijk in de haren kunnen zitten ;).

4. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Hoi!
    Zelf heb ik het niet haha;) maar mijn zusje en ik schelen ook 14 maanden:) Wat ik van mijn moeder heb begrepen was het goed te doen. Het was niet altijd even makkelijk, vaak wat druk maar goed te doen. Moet zeggen dat ik het altijd heel fijn heb gevonden dat ik en mijn zusje zo weinig schelen, vooral nu we allebei ouder zijn ook en mijn zusje al kinderen heeft en ik nu zwanger ben van de eerste. ( onze 2 kleintjes schelen straks 5-6 maanden)

5. Wereldwonder

12 mrt 2015
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk om te lezen. Ik heb ook de wens om zwanger te worden van de tweede. Liefst vrij snel al. Mijn eerste is 6 maanden oud. Het is natuurlijk niet gezegd dat het ook snel lukt..... maar de wens is er.

6. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik ben na 10 maanden weer zwanger geraakt. Ons zoontje is nu 1,5 jaar en ik ben morgen uitgerekend van ons dochtertje. Ik heb dus nog geen ervaring hoe het is met 2 kinderen maar ik moet toegeven dat deze zwangerschap een stuk zwaarder is. Ik heb niet veel klachten maar lichaamelijk kost het gewoon veel energie nu ik nog een kleintje heb rondlopen.
    Toch kijk ik er erg naar uit en denk ik dat het op den duur juist leuk is voor de kinderen dat er weinig leeftijdverschil is.

Deel Deze Pagina