Wel of geen visolie ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kaatje85, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wel of geen visolie

1. Wel

2. Niet

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik slik mama compleet plus visolie van Davitamon, daar zit het dus al bij in. had eerst de gewone mamapillen van Davitamon, maar voor de eerste weken deze maar gekocht. Echoscopiste zei net dat de hersentjes al mooi ontwikkeld waren, dus ben er heel blij mee!

2. TessMe

TessMe Niet meer actief

Ik eet helemaal geen vis. Dus heb nu ook de visolie capsules erbij van VSM. Ook de gewone zwangerschaps vitaminen heb ik van dit merk...

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    ik eet ook geen vis en daarom heb ik bewust ook geen visolie genomen tijdens mijn zwangerschap. Ons kind is heel pienter dus ik denk niet dat ze er schade van opgelopen heeft...

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik slik alleen puur mama, verder niets. Ik eet wel min. 1 x per week vis.

5. polkadot

polkadot Actief lid

2 mrt 2010
    476
    0
    0
    Engeland
    Ik slik naast mijn zwangerschaps vitaminen ook zwangerschaps visolie capsules. Wel opletten dat je niet gewone visolie hebt. Ik ben vegetarier en nooit vis gehad en het gaat tegen mijn principes in maar omdat visolie toch wel erg belangrijk is heb ik dit op zij gezet. Ik wil een zo goed mogelijk start aan onze baby geven.

6. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Ik slik de Prenatal Totaal vitamine van Essential Organics en de More DHA Prenatal visolie capsules. Ik zou het wel doen hoor

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Tja je doet al die dingen (speciale vitamines, geen rauw vlees e.d. en visolie slikken) voor de zekerheid. Meestal gaat het ook goed als je het niet doet maar ik vind het een kleine moeite en heb het gevoel dat ik mijn kindje zo de beste kansen geef.
    Ik slik zwangerschapsvitaminen waar de visolie al in zit. Een pil per dag dus en alles wat de beeb nodig heeft zit in mijn lijf. Geeft me zelf wel een prettig gevoel.

8. Chai

Chai Niet meer actief

Ik slik Davitamon plus met visolie. Dat doe ik vooral omdat ik veel tekort ben gekomen de laastetijd door het overgeven en me lichaam dus een beetje wil meehelpen aansterken. Als ik nietzo ziek was geweest had ik er nietzoveel waarde aan gehecht denk ik, als je maar goed gevarieerd eet. :)

9. Sijke

Sijke Bekend lid

Hi,

Ik heb voor 'niet' gekozen, niet omdat ik het niet nodig vind, het staat hier in de kast, maar ik verdraag het op het moment echt niet. Dus ga ik de pillen opmaken als de baby er is en dan hopen dat het via de borstvoeding zijn werk doet!

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

omega 3 halen ze ook uit algen.. het is duurder. dat wel.. je kan de keuze zelf maken, maar wou het je niet onthouden

Solgar Vitamins: DHA 100 mg

Ik verdraag de pillen niet, dus eet redelijk vaak vette vis.. gebruikte het al wel voor de zwangerschap dus mijn hoeveelheid is op peil kan die kleine nemen wat nodig is..

Omega 3 en eigenlijk DHA gebrek is ook een van de reden en dat moeders nog meer dingen vergeten. Laatste trimester neemt de kleine veel DHA.

11. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ik heb van VSM puur mama wel de visolie capsules geslikt. Maar wij eten ook regelmatig vette vis en dan ben ik iets minder netjes met iedere dag zo'n pil te slikken. Weet eigenlijk niet of je er een overdosis van binnen kan krijgen? :(

Kaatje, van harte gefeliciteerd!!!! :D

12. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Nee volgens mij zit het in mijnes niet...Maar het zal voor mij nu dan ook al veeeeel te laat zijn,, de hersentjes zijn toch al helemaa gevormt met 13 weken?

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bedankt voor de reacties !
    Ben er vanochtend mee begonnen. Hoop dat ik ze wel kan blijven verdragen want bij Levi en Milou* kwam mijn gravitamon er al uit,laat staan zo'n grote visoliecapsule. Maar dan ga ik ze wel weer 'savonds slikken ipv 's ochtends

Linnie, dank je wel :)

14. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Heb vanochtend ook een Vsm puur mama visolie capsule genomen. Moet mn gewone zwangerschapsvitamine nog nemen.
    Weet iemand of het niet in 1 keer heel veel is en of dat kwaad kan omdat ik voor de rest de hele zwangerschap geen vis heb gegeten of visolie?

15. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Ik ga over m'n nek van visolie, dus laat het bij Gravitamon!

16. misa

misa Niet meer actief

Heb het niet gedaan. Beetje laat nu nog...! Ik dacht trouwens dat zwangerschapsvitaminen als gravitamon genoeg waren..

17. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik heb die compleet mama plus van davitamon daar zit ook visolie in...proef je niks van...heb weleens gewone visolie pillen op en die boerde ik dan op..gadverdamme!

18. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Kan geen kwaad, lijkt mij.
    Wel opletten of er niet ook nog vitamines in de visoliecapsule zitten. Anders krijg je die dubbelop!

19. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Dankje:) Nee zitten geen extra vitamines in behalve vitamine E.

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik slik Davitamon Compleet Mama Plus Visolie, dus daar zit het al in!

Deel Deze Pagina