Wie heeft er een loopfietsje van I'm Toy? Ik vind ze er zo snoezig uit zien, maar de voorwieltjes lijken een stuk dichter op elkaar te staan dan van loopfietsjes van andere merken. Dat lijkt me minder stabiel. Heeft iemand ervaring met de loopfietsjes van I'm Toy? Je hebt ze als schaap, poes, tijger, koe, nog veel meer geloof ik. Als je een ander merk hebt, ben ik ook benieuwd naar je ervaringen. Ook die van Scratch zien er zo schattig uit, bijvoorbeeld. En laten jullie je kids er ook buiten op rijden? Houden de wieltjes dat? En wat ik me ook afvraag: maken die wieltjes geen strepen op de vloer (zoals zwarte gympen in de gymzaal vroeger op school )?
Wat grappig ik wist niet hoe die loopfiets er uit zag dus heb even gegoogeld. Blijkt dat we hem zelf hebben . Net gekregen op de verjaardag. Maar nee deze laat geen sporen achter op onze vloer ( laminaat) Maar ik zou er niet mee naar buiten gaan, die 'bandjes'zijn niet heel erg dik
Wij hebben de koe van I`m toy. Super leuk ding dochter heeft hem voor haar 1ste verjaardag gehad en ook de oppaskinderen zitten er graag op (3 en 5). Die wieltjes maken geen strepen op de vloer. Wij gebruiken hem alleen binnen, maar met mooi weer zal het buiten ook kunnen. Volgens man alleen niet geschikt voor de regen, maar dan kom ik toch niet buitn bij voorkeur. Wel oppassen dat er geen steentjes of zandkorrels onder komen want dat krast natuurlijk!
Haha Jada, wat grappig! Fijn dat de wieltjes niet krassen. Maar voor buiten zijn ze dus niet echt geschikt. Vallen jullie kindjes nooit (bijna) om als ze een 'strak bochtje' draaien? En vanaf hoe oud hadden jullie kindjes er plezier van?