Hallo allen, Mijn moeder heeft bij de rommelmarkt een maxi cosi voor ons gehaald. Deze heeft echter geen zitverkleiner dus die willen we graag erbij kopen. Het is ons alleen niet duidelijk welke maxi cosi we hebben. Het is dezelfde als op deze link (niet onze advertentie), weet iemand of dit de Citi of Cabriofix is? Speurders.nl: Maxi cosi in goede staat kleur rood / oranje Groeten, Nynke
Ik zou zeggen de Cabriofix. Ziet er hetzelfde uit als de onze (alleen is de onze zwart). Maar weet het niet zeker, lijkt allemaal zo op elkaar.
Dat zonneklepje zit er niet (meer?), dat bracht mij ook aan het twijfelen of het dan toch een citi was..
Het verschil zit idd in het zonnekapje. Bij de cabriofix maak de deze met lusjes vast aan haakjes op het hengsel. Als die haakjes er niet opzitten zou ik uitgaan van een city en als ze er wel opzitten een cabriofix. Ook aan de onderkant zit een verschil, bij de cabriofix zit onderaan ook een ijzeren stang om hem te kunnen bevestigen op een easyfix of easybase en dat heeft de city niet.
Er zitten haakjes op de plasticken draagstang dus dan zal het inderdaad wel een cabriofix zijn. Bedankt voor de hulp allemaal! Groeten, Nynke
Maar ik vind wel risicovol een tweedehandse (mss wel 3e) te gebruiken. Je weet niet of er ongelukken mee gebeurd zijn oid.
Een cabriofix past op een isofix plaat, moet een metalen buisje over de breedte van links naar rechts aan de onderkant hebben.
Ik heb die ook is cabri fix Alleen die verkleiner zijn niet altijd los verkrijgbaar bel de baby dump even dan kan je hem bestellen