Zwart onderlaken formaat wieg (40cmx80cm).

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Hanneke, 23 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hallo,

Zoals de titel al doet vermoeden ben ik volgens mij op zoek naar iets onmogelijks, ik zoek een onderlaken/hoeslaken voor het wiegje in het zwart. Ik heb al overal gekeken, online gezocht maar verder dan donker grijs kom ik eigenlijk niet. Iemand toevallig een idee waar ik nog zou kunnen kijken of waar ze ze hebben?

Anders kom ik op zelf verven, maar ik ben bang dat dat af blijft geven en we straks een zwarte matras en een zwarte baby hebben haha.

2. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    819
    437
    63
  3. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
  4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Dankjewel, deze had ik inderdaad ook gevonden bij de wehkamp maar is helaas echt te groot.

Ook jij dankjewel, die had ik besteld maar was veel te los/flubberig zegmaar, ik wil hem namelijk voor in de kinderwagen en dat was echt niet strak te krijgen. Vandaar de zoektocht naar een zwart onderlaken voor de wieg in de hoop dat dat zou passen.

Sorry ik ben echt lastig :) gezien de wagenbak helemaal zwart is aan de binnenkant wilde ik dus zwart. Maar misschien moet ik gewoon niet zo zeuren haha en bestaat het niet.

5. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    .isschien een idee een ouderweds laken voor een 1 persoonbed te kopen (zo 1 zonder elastiek sus echt alleen een laken) en deze zelf te vermaken? Ik denk dat t niet heel erg moeilijk is als je een klein beetje handig bent met een naaimachine (wat ik totaal niet ben).
    Anders iemand zoeken die t wel is ;) mijn schoonmoeder vind dat aooet dingen altijd leuk on te doen.

6. Vlindertje23

Vlindertje23 Actief lid

15 dec 2013
    102
    0
    16
    Misschien gewoon een wit wieg hoeslaken kopen en deze verven met textielverf, te koop bij bv. Kruidvat.

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    @ Moekje,
    Dankje voor het idee, ik heb daar inderdaad ook al aan gedacht maar helaas ben ik totaal niet handig met de naaimachine.

@ Vlindertje,
    Ik denk dat het dat maar moet worden inderdaad, al zijn we dan dus bang dat het af gaat geven. En anders dan toch maar een ander kleurtje in de wagen.

Deel Deze Pagina