Vind ik ook . Ik vond het dan ook érg jammer dat een nichtje pertinent tégen het vrijgezellenfeest was, terwijl 100% zeker wist dat ze het leuk had gevonden. Maar ze had echt het beeld in haar hoofd van: Zuipen/vreemde mannen zoenen/rare verkleedpartijtjes/ flink voor gek staan. En dat was dus echt niet wat we wilde doen. Gewoon de bruid nog even in het zonnetje zetten voor de bruiloft . En als regel altijd: Doe niets wat je zelf ook niet leuk zou vinden...
Ik had een uber mega gaaf vrijgezellenfeest gehad van mijn vriendinnen. Was compleet verrast, geen ranzige dingen gedaan en wel echt super leuk. Ik kijk er met veel plezier naar terug we hebben gekke opdrachten in team verband gedaan, een stad op zijn kop gezet het was onvergetelijk. De foto's van mijn man zijn vrijgezellenfeest waren ook hilarisch die hebben ook een top tijd gehad. Dus ja ik was er niet voor maar hoe mijn vrienden het hebben gedaan was helemaal SUPER
Het lijkt mij wel leuk, maar ons kennende zijn onze vrienden niet zo snugger om zoiets te organiseren dus zal het wel aan onze neus voorbij gaan Mja, dan hoeven we er ook niet op te rekenen en dat is dan ook wel weer fijn
Van mij hoeft het niet.. Het lijkt mij eerder leuk om dan met mannen en vrouwen wat leuks te doen, keertje de kroeg in met z'n allen.
ik ben niet getrouwd en ga ook niet trouwen omdat t voor ons geen meerwaarde heeft maar wel zat vrijgezelle feesten meegemaakt. super gezellig, je kan toch van te voren zelf doorgeven wat je wel of niet leuk vind, en wie je er wel en niet bij wilt hebben? zie t juist als een leuk dagje uit met al je eigen vriendinnen bij elkaar en s avonds gezellig na borrelen met de mannen erbij. of stappen in de kroeg ik zie het ook niet als nog 1 x losgaan maar wel een hele gezellige dag, die ze speciaal voor jou regelen! en als je wat losse vriendinnen hebt, die leerst dan ook vast de rest kennen, krijg je ook een gezelliger feest van op je bruiloft, iedereen kent elkaar dan een beetje
Ik heb ook een vrijgezellefeest gehad. maar had van te voren gezegd wat ik totaal niet wilde. Feesten-zuipen-voor gek staan. Ik had een fotoshoot met vriendinnen en een moorddiner. Man had karten, sumo-worstelen en dergelijke en daarna bbq savonds samen gekomen en een gezellig samen zijn.
Wij willen beide geen vrijgezellenfeest, gewoon lekker met z'n 2en zonder kinderen eten en de kroeg in!
Je hoeft toch ook niet perse iets geks te doen?? Op mijn vrijgezellenfeest zijn we naar sister act geweest en daarna wezen wokken met een select groepje was echt super leuk
Ik krijg binnen nu en 6 weken mijn vrijgezellenfeest, ik zie dit niet als 'genieten van je laatste dag als vrijgezel en ik ga helemaal los' maar meer als een gezellige dag/avond met de vriendinnen om te vieren dat ik ga trouwen. Ik laat me verrassen, het enige wat ik weet is dat ik mijn vriend niet eerder zie dan 's nachts thuis weer aangezien ik heel,hard heb geroepen hem niet te willen zien tijdens de avond . Maar ik kan me wel voorstellen dat mensen niet op een vrijgezellenfeest zitten te wachten.
Nouja allebei een dagje iets leuks doen met vrienden en dan savonds samenkomen en bv met zn allen eten en en/of daarna met zn allen stappen lijkt me bv wel weer leuk! Dan is het meer een leuk uitje inderdaad.. Maar ik had t vooral over de 'nog een keer los gaan' vrijgezellenfeesten waar ik tegen ben!
Wij zijn samen meegenomen door vrienden en fam en zijn gaan grillplaten en bowlen. Precies wat wij leuk vinden!
Wij wilden het niet perse, ik was 24 weken zwanger toen we trouwden. Ik heb aangegeven dat ik niet los wilde gaan en dat mijn man thuis sliep. Mijn man is toen een avondje als verrassing gaan poolen en naar een cocktailbar en toen ik smste dat de hond maar bleef piepen en zenuwachtig doen en ik niet kon slapen daardoor waren ze al onderweg naar huis, dat was om een uur of 2 's nachts! Mijn man wilde ook niet veel drinken voor als er iets zou zijn met ons kindje ofzo, door de geschiedenis. De dag erna ben ik met twee meiden naar hangover2 geweest in de bios en daarna gingen we naar een wokrestaurant met daar mijn vader, stiefmoeder, stiefzusje en broertje, stiefoma, hlle hele goede vrienden en later ook mijn man die van niets wist en opgehaald was door een vriend. Het was supergezellig en ik had het niet anders gewild, zwanger of niet!
Wij hebben hier voor vrienden een feestje gevierd in onze tuin. Het budget was matig, maar we wouden wel iets leuks doen. Vandaar in onze tuin een oerhollandse spelmiddag georganiseerd. Was supergezellig. En aangezien het bruidspaar nogal moeilijke eters zijn, zijn we met de hele club naar hun favoriete pannekoekenhuis geweest. Niet echt een traditioneel vrijgezellenfeestje, maar wel leuk!
Het is eerder een soort traditie. Als je trouwt geven mensen toch meestal ook een trouwFEEST? Waarom moet dat? Het moet niet, het is gewoon traditie. Dit is een beetje hetzelfde. Het is al lang niet meer omdat je dan nog "vrij" bent, maar eerder een soort traditie geworden. Een feestje met vrienden voor het trouwen. En dat kan met grappen zijn, opdrachten, uitgaan, spa dagje, uitstapje, etc. Hoeft echt niet met strippers of losbollig gedoe te maken hebben.
Ik heb geen gehad en vind het ook onzin. Vrienden van mijn man hebben wel een vrijgezellenfeestje voor hem georganiseerd, maar dan wel gewoon wat hij leuk vond. Ze zijn uit eten geweest en daarna zijn ze met zijn allen gaan bowlen.
Ik heb een vrijgezel gehad. Mijn man ook. Waarom? Omdat het traditie is, omdat het iets is als onderdeel van het bruiloft en de aanloop ernaar toe. Man is wezen vliegen, bier proeven, eten en daarna nog even nageborreld en alle mannen zijn hier blijven logeren. Mijn man ging de dag erna voor een week naar Amerika. Zijn vlucht vertrok heel vroeg haha dus erg laat hebben ze het niet gemaakt. Mijn vrijgezel kwamen de dames hier lunchen met eigen gemaakt eten dat ze meenamen. Cupcakes gebakken en versierd daarna een spel in de binnenstad en wezen eten. Bijna al mijn vriendinnen en ik inclusief waren/zijn zwanger dus erg wild was het ook niet maar wel erg gezellig. Ik zie het al een gezellige traditie dat net zoals het proeven van de taart en het versturen van de uitnodigingen bij de voorbereidingen van je trouw hoort. Een deze activiteit is voor de bruid ook even afleiding vande plan stress.