Hoi iedereen Overmorgen is het zover dan ben ik jarig en in de avond de geslachtsbepaling!!! Nu vroeg ik me af of jullie fotos hebben die jullie willen delen rond de 15+5 week zwanger en wat het is Ik hoop het stiekem al te zien tijdens de echo Liefs
Rond de 14/15 weken was dit, ook een geslachtsbepaling. (Overigens op de eerste foto gaat het om de foto's onderaan, de rest is het verloop van de zwangerschap!)
nou zeker heb ik toch goede hoop dat we het morgen gaan zien ppfff maar dat wachten... morgen aan de beurt om 18:15
Wat leuk suuus, je bent alweer 15 weken jeetje wat gaat het snel. Weet niet of je het al gezien hebt maar ben ook zwanger hihi. Ook netals jullie 1e ronde , verwachtte absoluut niet.. Jammer dat die qndere topic so leeg is..
Spannend hè dat wachten. Herken dat heel erg! Wij zijn overmorgen voor de geslachtsbepaling aan de beurt, met 16+2. Maar kan ook echt niet wachten. Vind altijd de week voordat ik weer naar de VK mag zo spannend, dan ga ik twijfelen en durf ik er niet vanuit te gaan dat alles goed gaat van binnen. Terwijl mijn buik de afgelopen week 6cm gegroeid is. Herkent een van jullie dat, die twijfel? Alvast fijne verjaardag trouwens
Echo met 14 + 6 weken! Eeeen... Meisje! Al krijg ik het niet heel duidelijk op me telefoon kleine lag dwars en tweede keer draaide ze snel en heel kort en konden we even zien wat ze was. Spannend ben benieuwd!!