Hoi allemaal Binnenkort is een goede vriendin van mij jarig. Zoals altijd wil ik haar verrassen met een verjaardagskaartje. Ik weet echter niet zo goed wat ik moet schrijven aangezien het in haar relatie nu heel moeilijk gaat en ze op scheiden staan. Een vrolijk tekstje past dan niet echt Iemand tips of ideeën? Bedankt.
Waarom niet vrolijk? Ze is immers toch gewoon jarig en je wenst haar voor het komend jaar het allerbeste. Als ik een moeilijke tijd heb vind ik een opbeurend kaartje juist fijn
Ik zou het beperken tot de gelegenheid en dus niets op het kaartje zetten over de dingen die op dit moment niet goed gaan. Ook al is het geen leuke tijd, een opbeurend/vrolijk kaartje is altijd leuk En als je haar op wilt beuren zou ik dat op iedere andere dag doen maar niet op haar verjaardag.
Je kunt er eventueel op zetten dat je hoopt dat ze een heel mooi jaar tegemoet gaat. Maar verder niet.
Wilt je vriendin scheiden? Of haar man? Tegenwoordig heb je best leuke scheidingskaarten. Maar je moet er van houden hahaha
Ik zou erin zetten: "Ondanks alles wil ik je een fijne dag toewensen op je verjaardag." Zoiets dergelijks.
Ik vind een verjaardag altijd een moment waarop terugkijken op het afgelopen jaar (en vooruitkijken) juist mag! Ik zou er iets op zetten als: 'Het afgelopen jaar was niet makkelijk voor je. En hoewel ik weet dat de moeilijke dagen misschien nog niet voorbij zijn, hoop ik dat dit jaar je een heleboel mooie, nieuwe dingen mag brengen. Maar wat het ook brengen mag: ik sta naast je om het met je mee te beleven' Zoiets.
Wauw, heel mooi! Dankjewel aan allen voor de tips. Sija: zij wil scheiden maar ziet hem wel nog graag, beetje moeilijke situatie. Ik wist niet dat er nu ook al scheidingskaartjes bestonden