Hallo allemaal, Ik zit te twijfelen over wat ik ga gebruiken in de wandelwagenbak in de winter. Ik gebruik nu nog een lakentje en dekentje, maar vind dat gedoe met jasjes maar niks. Nu zit ik erover te denken om een Lodger Wrapper aan te schaffen. Heeft iemand misschien een andere suggestie? En gebruikt ook iemand de Lodger Bunker in de wandelwagenbak? Ik heb een Bugaboo. Alvast bedankt voor jullie reacties!
Hier een Lodger wrapper fleece, ik vind 'm ideaal, lekker warm. Tot gisteren lag hij gewoon in zijn kleertjes er in gewikkeld, maar sinds vandaag doe ik hem daaronder nog iets extra's aan, een 'berenpak'. De wrapper op zich is prima warm, maar hij kan zijn armpjes eruit woelen, dus ik vind het nu het kouder wordt wel fijn om er nog iets warms onder te hebben.
Ik gebruikte ook vaak de wrapper en daar bovenop lakentje en dekentje (driedubbel geslagen) of als het echt koud was 2 dekentjes. De bunker is vrij groot en lomp voor in de bak...
Ik heb de lodger wrapper fleece! In de hele erge kou had mijn zoon ook nog een dik vest over zijn kleding aan, en verder alleen de lodger, ze liggen nl al beschut, en ook nog eens de kapvande wandelwagen zelf, dus dat was meer dan genoeg.
Ik deed hem in de voetenzak van de maxicosi, lekker warm en knus. Was dan ook wel erg koud, februari geboren