Een co-sleeper vind ik ook wel iets! Maar degene die ik gezien heb zijn zo verschrikkelijk duur! Enne kan die wel op een boxspring? Hebben geen bedrand..
Wij hebben de wieg van marktplaats, echt super netjes nog en modern. Kidsriver noa wieg kun je zo intypen bij marktplaats. Was nog geen 40 euro
Wij hebben een wilgje gebruikt en gaan hem weer gebruiken. Makkelijk met de borstvoeding snachts. En fijn dat ze zo dichtbij is. Denk dat ze er ruim 3 maanden in heeft gelegen. Toen sloeg ze steeds met d'r handen tegen de spijltjes en werd ze wakker van. En is ze naar d'r eigen kamertje gegaan. Ahh dat vond ik ook een mijlpaal!
Bedankt voor de tip! Had al even gekeken op MP maar waren allemaal van die ouderwetse met witte bekleding maar wat ondertussen geel was geworden (jak..)
Co sleeper hadden wij zelf gemaakt. Je hebt bedjes van ikea daar kan 1 kant vanaf . In principe alleen als t bedje laag staat. Wij hebben de lat naar boven verplaatst zodat t ook stevig was met bodem hoog. Zwij hebben ook een boxspring en de 2matrassen kwamen qua hoogte toevallig goed naast elkaar. Zo heeft onze dochter een jaar bij ons gelegen!
Hier ook een familiewieg, die helaas na 2 maanden al naar het volgende familielid mocht. We hebben daarom zelf een extra wieg geregeld via Marktplaats en opnieuw bekleed. Inmiddels voor de nacht een co-sleeper aan ons bed gezet (ideaal bij borstvoeding. aanleggen, drinken, afkoppelen en wegleggen... niemand wordt er wakker van). De wieg staat nu in de studeerkamer waar hij overdag slaapt terwijl ik werk. Achteraf gezien had die extra wieg gelijk een co-sleeper mogen zijn. En mocht je niet de beschikking hebben over een familiewieg dan zou ik gelijk een co-sleeper doen.
Ik wilde geen wieg kopen , maar mijn moeder vond het toch leuker als we er wel een hadden , ze heeft er toen een voor ons gekocht die we als mijn zusjes ook kinderen zouden krijgen als familie wieg moesten gaan gebruiken. Mijn dochter heeft er ongeveer 4 maanden ingelogen op onze kamer. Op de babykamer was het nog al koud vergeleken onze kamer dus achteraf heel blij mee geweest. Mijn nichtje heeft er maar een paar weken in gelegen, nu met de 2de op komst gaan we weer de eerste tijd de wieg gebruiken s'nachts maar denk dat we overdag gewoon het ledikant in de babykamer gebruiken.