Joh bij mijn man kan je een bom afsteken naast zijn bed, hij slaapt gewoon lekker verder.. Ik moet er toch uit als de bv lukt, en sowieso omdat ik maar 2 nachten in de week werk in de gehandicaptenzorg, en mijn man fulltime. Ik ga gewoon straks bv geven in bed. De kleine naast me in t wiegje, heerlijk. Ons zoontje heeft ook ruim een half jaar naast me geslapen, en die had dat niet nodig voor voedingen, maar ivm hechtingsproces na adoptie. Ik was veel wakker, maar vond het heerlijk om te kijken naar onze slapende zoon. Kijken naar ons rijkdom. Seks, dat hoef je echt niet perse op bed te doen dus daar zie ik geen probleem in.
Ik denk eigenlijk dat dat juist heel gezond is, in elk geval vanuit je kind gezien!Maar ik snap je heel goed hoor, ik heb ook gewoon een box en kinderwagen, dat je de kleine af en toe weg kan leggen. En dat van de sex kan ik me ook wel voorstellen, maar de keren dat wij het hebben gedaan de eerste zes maanden waren op 1 hand te tellen hoor! Mijn reactie was vooral op het punt 'we willen ons kind niet laten wennen' dan denk ik, pff een kind moet al zoveel! Maar dit is míjn mening, en een ander moet vooral doen wat hij of zij prettig vind! Ik probeer alleen een ander geluid te laten horen, doe er mee wat je wilt
IK heb ook geen probleem gehad met sex terwijl onze dochter in de wieg lag. En dan moet je je niet voorstellen dat we elkaar alle hoeken van de kamer laten zien maar gewoon in bed lekker vrijen merkt de baby echt helemaal niets van.
Wij hebben n hangwiegje geleend van vrienden. Bij hen ligt die nu niets te doen, dus dat kost ons niets. Hebben zelfs wat lakentjes van hen geleend. En vinden we het niets, ook prima, maar het lijkt me eerlijk gezegd heel fijn om ons ukje de eerste tijd op de kamer te hebben. Dus als je het kunt lenen, waarom niet!
Ons zoontje heeft de eerste 4 maanden bij ons op de kamer in zijn wiegje geslapen. Ik vond het heerlijk en vooral handig met voeden. Met 4 maanden werd de wieg te klein en is hij naar zijn eigen kamertje verhuisd. Bij de 2e gaan we dit ook weer zo doen.
Onze dochter heeft tot 6 maanden in haar (flinke) wieg geslapen. De eerste 3 weken op onze kamer en dat was erg knus. Helaas sliep ze tussen de voedingen door met veel geluid en was ik, ondanks haar 6 uur slaap, constant wakker. Gelukkig hadden we een 'ademend' wiegje met een aerosleep erin. Heb haar dus met een gerust hart in de kamer naast ons (met de deur op een kier) weg gelegd. Mijn menig; doen. Het is heel knus en via marktplaats is vast wel iets minder duurs te vinden.