Ik ben alvast eens aan het rondneuzen voor kinderwagens, wij krijgen hem kado van mijn ouders en ik ben helemaal weg van de maxi-cosi mura 3. Dat is van zijn uiterlijk, heeft iemand deze wagen en hoe bevalt die? Liefs Monique
Hoi, Heb zaterdag de mura 3 besteld, ook kado van mijn moeder. Het duurt nog even voordat we hem kunnen gebruiken, maar zijn er helemaal blij mee . Hadden er al een paar keer naar gekeken en uitgeprobeerd hoe het in en uitklappen en zo werkt. En dat gaat echt heel makkelijk. En, niet onbelangrijk, hij past in mijn auto! Wel een beetje creatief met de ruimte omgaan, ik ben nl een peugeot 206, maar het frame gaat in de kofferbak .
Ik vind het ook echt een gave wagen, hoeveel hebben jullie ervoor betaald? En je hebt ook 4 wielen zag ik.
Hoihoi, Wij hebben ook de maxi cosi mura 3 en zijn er echt helemaal blij mee. Wij gingen eigenlijk voor de Quinny speedy maar kwamen thuis met deze. Super leuk ding om te zien en hij voelt heel stevig aan. De reiswieg is ook wat groter dus je kunt hem langer gebruiken. De verkleiner lijkt mij ideaal, je hoort vaak dat wanneer ze uit de wandelwagenbak zijn gegroeid ze eigenlijk nog te klein zijn voor de zitting en ze er dan in hangen, met deze verkleiner zal dat niet snel gebeuren. Met de wandelwagenbak vinden wij de uitstraling het minst leuk maar dat hebben wij er maar bij genomen, die gebruik je tenslotte het kortst. Wij hebben hem gekocht bij babydump voor 790,00 euro met alles erop en eraan, ook de maxi cosi, die kreeg je er gratis bij maar omdat wij een andere wilde hebben wij daar geld voor bijgelegd. Verder hoelsaken, zeiltje, regenkap, verzorgingstas en voetenzak. dekentje.
http://www.voormijnbaby.nl/?p_Id=2&do=d ... ce&pId=564 Dit is hem heb even gegoogeld. Maar je kunt dus net als de gewone baby maxi cosi de grotere autostoel op de kinderwagen klikken, en dan ook weer in de auto? Ze verzinnen ook steeds weer wat nieuws. Vind het eerlijk gezegd geen mooie kinderwagen met z'n autostoel erin, en even snel in de auto zetten valt je ook tegen, want komt nogal secuur.
Het zitje van de wandelwagen kan niet als autostoel worden gebruikt. De maxicosi (bv cabrio) is voor de auto...
Ik ga hem vandaag bekijken, ik weet het is vroeg in de zwangerschap maar er zijn zoveel dingen die geregeld moeten worden dat ik op tijd begin met kijken en vergelijken. Plspunt tot nu uit jullie reacties is dat hij makkelijk in te klappen is.
Hoi, Wij hebben de Mura 4 ( werd in de winkel gezegd dat deze stabieler is dan de andere mura 3) Na een testrit, hebben wij uiteindelijk deze genomen. We hadden de bugaboo als favoriet, maar omdat daar de rem zo raar zit ( op het handvat zeg maar) wilden wij deze niet. Verder vonden we inderdaad het makkelijke inklappen en het 'stuur' wat hoger kan, uiteindelijk de doorslag geven. Succes met kiezen vandaag ! Liefs, Kili ps; We hebben hem nog niet in gebruik, eind feb. komt deze pas.
Nou gisteren heb ik hem dus live gezien en ik ben verkocht! Mijn moeder en ik hebben veel wagens bekeken en geprobeerd maar we bleven bij de mura terug komen. ik denk dat we hem gaan aanschaffen rond de 5 maanden nu is dat nog wat te vroeg, maar gelukkig weer wat om van het lijstje te strepen!
Bij mij staat de Mura 3 ook op mijn things to buy! Een vriendin van mij heeft hem ook en daar alvast even mee gereden, super ding! Ook goed te lezen hier dat het onderstel in een Peugeot 206 past, wij hebben ook een 206 en ik was benieuwd of het paste. Joehoe, binnenkort dus kopen. Welke kleur hebben jullie?