Hoi, Ik vroeg me af... Ik drink elke dag een flesje Yakult om mijn darmflora op gang te houden. Maar nu ik zwanger ben mag ik dat dan nog wel drinken? Ik moet mijn eerste afspraak met de vk nog krijgen dus heb het nog niet aan hun kunnen vragen. Is er iemand van jullie die toevallig weet? Alvast bedankt, Tinkerbel
Ik geloof dat het juist alleen maar goed is. Onderzoek heeft aangetoond dat als mama tijdens de zwangerschap en borstvoeding probiotica neemt, dat het een gunstig effect heeft op de darmpjes van die kleine. Die zou dan minder last hebben van krampjes oid. Ik nam het al voordat ik zwanger was en ik blijf het lekker doen!
WOW ik ben blij hahaha drink elke morgen een actimelletje en mn schoonouders maar mekkeren dat t niet kan! ja nog even en je mag niets meer! van alleen al naar pindakaas kijken word je baby al ziek pffffffffffffffff
ik drink het ook nu ik zwanger ben op advies van de verloskundige omdat ik altijd al moeilijk naar de wc kon maar nu ik zwanger ben kon ik haast helemaal niet meer. je merkt wel dat het werkt en een goede darmflora is weer goed voor je weerstand ik drink elke morgen een aktimel (weerstand) en een yakult (stoelgang)
ik drink elke dat actimel voor mijn darmen, dat slaat bij mij gewoon goed aan. ik drink het dus niet voor mijn weerstand haha het kan idd geen kwaad
Het mag gewoon hoor. Ik had in het begin ook last van mijn stoelgang en heb dus de vk opgebeld met dezelfde vraag. En het mag dus, kan totaal geen kwaad. Groetjes Anita
Er is zelfs speciaal spul voor van van vsm puur mama dat kun je aan het eind van de zwangerschap nemen. Zie hier: http://www.puurmama.nl/artikelen/4/19/o ... oramaanden
Ik drink ook elke dag Yakult (de light versie), en sinds ik dat doe is mijn stoelgang aanzienlijk verbeterd. En ik heb altijd erg last van aambeien tijdens mijn zwangerschappen, en ik had ze in deze zwangerschap ook, maar sinds ik Yakult drink zijn ze verdwenen, waarschijnlijk omdat mijn stoelgang verbeterd is. Ik blijf het dus zeker gebruiken. Op de site van Yakult staat overigens dat je het gewoon mag gebruiken tijdens de zwangerschap.