wel of geen zwangerschapsbadkleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ivfje, 6 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,

er vanuitgaande dat het alsnog een prachtige zomer gaat worden, ben ik me aan het orienteren op zwangerschapsbadkleding... het probleem is een beetje dat ik het meeste best oubollig vind en eigenlijk niet zo'n tankini fan ben...

wat droegen jullie...

2. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik heb gewoon mijn normale bikini aan! Kan prima. Broekje blijft onder je buik, topje zit erboven. Heb wel vooral de bikini aan die normaal gesproken wat aan de ruime kant is, die past nu perfect. Vind het zonde om speciaal voor de zwangerschap aparte badkleding aan te schaffen.

3. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik heb een gewone bikini gekocht.

4. Friemelien

Friemelien Actief lid

21 dec 2011
    155
    1
    18
    Ik heb ook een normale (GAVE) bikini gekocht. Ben wel even naar de Livera geweest, mijn voorgevel was nogal flink gegroeit dus paste ik niet zomaar een bovenstukje. Ze hebben mij daar prima geholpen. Ik vind die tankini's dom, sorry...mijn mening.

5. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ik heb een zwangerschaps tankini gekocht en blij mee!

6. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ik heb mijn gewone tankini zeker tot een week of 33-34 aangekund. Misschien nog wel langer, maar ik heb daarna alleen nog maar een gewone bikini aan gedaan. Staat toch hartstikke prachtige met een mooie zwangere buik!

7. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Ik heb twee zwangerschapsbadpakken gekocht, 1 van c&a met stippen en eentje van noppies. Gewoon mooie hippe badpakken. Woon in de zomer, met mooier weer dan nu, in een strandhuisje. Daar loop ik dan hele dagen in badkleding rond, dus dan verslijt ik ze wel...

8. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    wat is een tanktini?? :( Ik zou ook lekker een bikini aan doen. Je hebt anders toch ook van die buikbanden van badpakstof? Kun je ook mee zwemmen...

Tja, en ik heb er verder lak aan wat mensen van me denken, dus dat maakt alles ook een stuk makkelijker, haha :cool: Als ik het maar naar mn zin heb :D

9. huggy

huggy Actief lid

10 apr 2012
    345
    0
    0
    Gastouder
    Dordrecht
    Een tankini is een tussenvorm tussen een bikini en een zwempak: het bovendeel strekt zich naar beneden toe uit, soms net nog de navel bedekkend, soms tot net boven de heupen

Ik heb een paars zwangerschapsbadpak, een bikini is bijna niet te vinden in mijn cupmaat (H) en dit badpak had een redelijk grote, maar ook diepe cupmaat, daarnaast verbergt het de tijgerprint die ik van mijn vorige zwangerschap heb overgehouden. Het badpak was verder een beetje saai dus heb ik er een broche van een vlinder (met dezelfde kleur paars) opgenaaid om zo de cups mooi bij elkaar te houden en het wat op te leuken. Ziet eruit alsof het zo hoort... Tsja, als je het niet kan vinden moet je het maar creëren denk ik dan maar...

10. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik heb een tangini gekocht. Heb cupje F en met een 20 weken buik ziet het er nou eenmaal wat raar uit vind ik zelf.

Daarnaast slik ik medicijnen waarbij ik niet in de zon kan ( allergische reactie) En gezien mn buik helemaal uitgerekt is leek een tangini mij een beter idee.

Moet er wel aan wennen want ik vind het eigenlijk niet echt charmant. Maar aan de andere kant in een bikini ook niet dus ga nu voor de beste oplossing voor de huid

11. celinac

celinac Actief lid

18 okt 2011
    289
    0
    0
    Heb 2 weekendjes terug (of iig, dat ene weekend dat het zo lekker was) nog gewoon mn eigen oude bikini aangedaan hoor! Broekje zit toch zo laag dat ie onder mn buik zit, en het bovenstukje zit ook prima, is alleen wat meer gevuld nu :D

12. melissie6

melissie6 Actief lid

7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    Ik draag ook gewoon nog m'n oude bikini's en badpakken. Past tot nu toe allemaal nog prima :)

13. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Bij dochter gewoon een simpele, maar leuke bikini gekocht in een maat groter dan normaal.

14. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik ga iedere week zwemmen, draag mijn eigen bikini nog, maar heb ook een zwangerschapstankini van mamalicious die heerlijk zit. Ik wissel die 2 dus eigenlijk een beetje af....

15. Linda1979

Linda1979 Actief lid

26 jan 2009
    320
    0
    0
    Ik heb vorig jaar een gewone, leuke bikini gekocht waarvan het bovenstukje net iets te groot was (was F en viel als G), en nu ben ik van boven een maat gegroeid, dus past ie met gemak; daar kom ik de zomer wel mee door.
    Vind het zonde om voor dat korte poosje zo'n duur ding te kopen.

Ik zou gewoon naar de Hunkemoller gaan, dan kun je een gewone bikini kopen in een cupmaatje groter als dat nodig is. En als het broekje niet te hoog valt heb je echt geen last van je buik.

Ik heb ook nog een te groot badpak liggen, zo'n buikverberggeval, en die zou ik nu ook nog een poos best aanpassen...

16. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

12 apr 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Ik heb een mooie bikini van Micky nobel! Super mooi met je buik!!!

17. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
  18. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ik heb een gewone bikini gekocht, gewoon een maatje groter genomen;)

19. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
  20. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Ik heb toen ik zwanger was van Daan een positie badpak van h&m gekocht, was in de opruiming. Dacht vijf of tien euro.

Deel Deze Pagina