wel of geen zwangerschapsbadkleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ivfje, 6 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eva33

eva33 Actief lid

23 dec 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had al een flinke cup, en dat is nu niet echt minder geworden zeg maar. Dus alles is te klein. Echter wat wel een beetje zit is gelijk 100 euro, en daar heb ik mooi geen zin in.
    Heb bij de HEMA een fijn broekje gekocht en op de markt een soort ahhhbrrah. Die draag ik nu zoiezo, dit merk zit erg goed en geeft ook steun.
    Voor de bikini look een lekkere wilde kleur gekocht die bij het broekje past. Ben er blij mee.(kan ik voor het geld wat ik heb overgehouden lekker zon groot tuin zwembad ding kopen en heerlijk genieten als het warm wordt :))

2. Sas1983

Sas1983 Actief lid

6 dec 2011
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben met 13 weken zwangerschap begonnen met zwangerschaps zwemmen. Ben de 1e keer in mijn eigen tankini gegaan. Doordat mijn buik al behoorlijk gegroeid was kroop het bovenstukje steeds omhoog. Heb toen voor 20 euro een zwangerschaps tankini gekocht. Vond dat het geld wel waard, vooral omdat ik het zo'n tijd ging gebruiken.
    Ik heb ook wel bikini's die nog gewoon passen maar daar voel ik me toch minder prettig in :)

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik vind een zwangere buik in een bikini niet mooi. Ik zou mezelf ee niet prettig bij voelen. Dus heb ik gewoon in de uitverkoop een badpak in een grote maat gekocht. (46 of 48 ofzo, normaal heb ik 38). Dat ging prima en kostte tenminste niet al te veel. Ik vond een tientje echt wel genoeg, voor die paar keer.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb een bikini gekocht met verschillende bovenstukjes: eentje in m'n oude cupmaat en eentje in de cupmaat die ik op dat moment had. En een paar weken later nog maar even een cupmaat groter....
    Had er een bijpassend omslagding bij, van die dunne doorzichtige stof, voor als ik stukjes wilde wandelen langs het strand enzo: toch wel zo fijn om dan ff wat om te hebben, want elegant voel je je niet echt met zo'n buik ;)
    Ik heb wel erg veel gezwommen toen: eerst op vakantie in Israel, later voor de ontspanning tijdens de zwemlessen van mijn man elke week, (ja, die heeft pas op z'n 33e z'n A-diploma gehaald ;)) en die zomer ook nog vrij veel: lekker weer toen :)

5. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb altijd mn eigen bikini aangehad, ik vind het juist prachtig zo'n grote buik in zo'n bikini.

6. Sas1983

Sas1983 Actief lid

6 dec 2011
    170
    0
    0
    NULL
    NULL

Tja ik eigenlijk ook wel maar ik begon al vrij snel een zebra printje op mijn buik te krijgen, ondanks 2 keer per dag smeren :) Dat vind ik dan toch weer ff wat minder mooi ;)

7. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik heb gewoon me eigen bikinie aan maar omdat ik toch me buik wat meer zon bescherming wil heb ik zo topje erbij geocht die valt over me buik heen en dna zo leuk rokje eronder... dus 2 aparte setjes 1 setje gemaak maar is geen zwangerschapsoutfitt hihihi

8. mamaseptember

22 jan 2012
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier eerst tijdens het zwemmen ook mijn eigenste bikini aangehad. Maar het bovenstukje was echt veel te klein geworden! Eerst geen tijd voor een andere bikini te kunnen kopen dus maar een tijdje met mijn eigen zwembroekje aan en het bovenstukje van mijn zusje die toch een ruime e cup heeft. Nu toch maar een zwangerschapstankini aangeschaft. Om eerlijk te zijn vind ik deze er op dit moment toch zwangerder der uit zien dan een gewone bikini. Ook niet een hele dure gekocht want dat vond ik dan ook weer zonde v/h geld, omdat het toch alleen voor de zwangerschap is.

9. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Ik draag ook gewoon een normale bikini. Toevallig gisteren een nieuwe gekocht voor mijn gegroeide boobs. Vind het mooi hoor zo'n zwangere buik in een bikini (zebraprintje of niet).

10. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik had er 1 overgenomen van mijn schoonzusje. Een bruin badpak met blauwe accenten..Helemaal niet oubollig..
    Heb hem een paar weken geleden gebruikt en vond het fijn omdat er net wat extra steun in zit, voor je buik.

11. danip

danip Niet meer actief

Ik heb ook getwijfeld om het wel of niet te doen. 2 weken geleden toch maar een Tankini gekocht, want in een bikini voel ik me sowieso niet prettig. Maar ik ben echt ongelofelijk blij dat ik er 1 heb gekocht. Ik ga nu zo'n 3 keer per week zwemmen, en dat is wel zooo heerlijk nu! Ik zou best in het zwembad willen wonen :) Ik heb al een maandkaart gekocht voor in mijn verlof. Dan ga ik lekker elke dag zelf even zwemmen.

12. pricil

pricil Actief lid

30 dec 2011
    191
    0
    0
    Ik heb het ook gekocht, kon eigenlijk al heel snel mijn bovenstukje niet meer aan van mijn bikini.
    Heb nu een zwangerschapstankini.

13. Greyhound

Greyhound Actief lid

27 feb 2012
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn gewone bikini pastte ook niet meer. Ik heb een zwangerschapstankini gekoct van de C en A. NIet al te duur. tis toch alleen voor de zwangerschap.

Ik zwem veel in het openlucht bad in het dorp, maar ik ben blij dat mijn buik bedekt is. Ik vind niet dat iedereen mijn buik hoeft te zien. Ik ben niet eens superpreuts of zo en trots op mijn buik, toch vind ik een tankini nu erg prettig.

Deel Deze Pagina