Hoi meiden, 3 weken geleden is mijn tweeling te vroeg geboren (23w5d). dit hebben mijn kindjes helaas niet overleefd. Nu wil ik vragen of er dames zijn die ook zo'n vroeggeboorte hebben meegemaakt en daarna gauw weer zwanger zijn geraakt. Hoe snel na de bevalling raakten jullie weer zwanger? Verloopt deze zwangerschap wel goed? alvast bedankt voor jullie reacties
Oh wat vreselijk zeg Ik heb er zelf gelukkig geen ervaring mee. Dus je hebt niks aan mijn antwoord. Maar wil je wel nog veel sterkte wensen. En ik hoop voor je insallah dat de volgende zwangerschap wel goed zal verlopen en je dan een gezonde baby in je armen mag houden. Knuffel xxx
Wat vreselijk, veel sterkte alvast! Neem anders eens een kijkje in de vlinderlounge, daar zitten dames die in een soortgelijke situatie zitten/gezeten hebben.
Ik heb er gelukkig ook geen ervaring mee en kan je dus ook geen antwoord geven. Wil je wel sterkte wensen meid...dat moet vast een hele schok geweest zijn!
Hoi, Gecondoleerd wat erg zeg. Heel veel sterkte! Der is een deel op het forum voor Prematuur moeders http://www.zwangerschapspagina.nl/viewforum.php?f=82 Misschien kan je daar ook proberen. Ik weet alleen niet of er meer zijn die ook hun kindje(s) verloren zijn. Maar misschien kan je wel lekker je verhaal er kwijt.