vanmorgen naar het azm geweest voor de 7 wekene echo. en gelukkig klopt het hartje, wat een opluchting nuy durven we langzaam te gaan genieten. onze kleine is nu 7,5mm groot en je kon al duidelijk zien wat de contouren waren. nu kunnen we vrijdag met zijn drietjes naar het altaar. wat kan een mens zich nog meer wensen. ik ben helemaal gelukkig.
gefeliciteerd en vrijdag een mooie dag toe gewenst. jij gaat vrijdag trouwen en ik ga vrijdag in onder trouw
Ow wat heerlijk! Jullie trouwen voor de buiten wereld met z'n twee maar stiekem toch met z'n drie! Lekker genieten vrijdag!
Gefeliciteerd en een hele fijne dag vrijdag. Ik ben ook net getrouwd en even daarna kwam ik erachter dat ik zwanger ben, het kan niet mooier....
hoi allemaal, vrijkdag zijn we met zijn 3 naar het altaar gelopen. Het was een superdag. alleen die misselikheid brak me een beetje op. maar ondanks dat hebben we heel erg genoten.
Belga, van harte gefeliciteerd! Ik droomde er altijd van om zwanger te trouwen... maar ja, bij ons was het een beetje anders