Wel of geen zwangerschapsstreepje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sam123, 27 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sam123

sam123 Lid

6 dec 2010
    15
    0
    0
    Tegenwoordig werk ik op een online marketing burea
    Beverwijk
    Hoi,
    Ik heb gisteren een test gedaan. Met het blote oog lijkt er toch iets te gebeuren in het eerste venster. Omdat het niet helemaal duidelijk was heb ik er ook nog een negatief foto van gemaakt en daar lijkt toch ook wel heeeeeeel vaag een streepje zichtbaar of lijkt het maar zo. Het streepje was niet duidelijk roze van kleur ofzo.
    Ik heb geen grote wens om zwanger te worden, maar de laatste tijd leek het alsof ik toch wat symptonen vertoonde. Mijn menstruatie was veeeeel minder dan normaal en kwam al 3 dagen te laat.
    De test heb ik gedaan omdat ik binnenkort begin me[​IMG]t een zware antibiotica kuur waarbij je vooraf moet testen of je niet zwanger bent omdat dit anders 100% eindigt in een miskraam.
    Toen ik de test had genomen had ik wel veel gedronken.
    Ben benieuwd naar jullie mening. Zie foto (ik heb deze geupload op freebits) Gratis Foto Uploaden

2. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ik vind de foto te onduidelijk om er iets op te kunnen zien, sorry! Heb je een betere foto?

3. Vlinder123

Vlinder123 Niet meer actief

Ik vind hem ook te onduidelijk. Daarnaast: als dat een Predictor is, zou ik vage strepen niet vertrouwen. Predictor staat erg slecht bekend (ondanks het forse prijskaartje).

4. sam123

sam123 Lid

6 dec 2010
    15
    0
    0
    Beverwijk
    Haha ja dat is nou precies mijn probleem. Ik heb wel eerder negatieve testen gehad en dan is t gewoon duidelijk dat er niks te zien is. Maar nu leek er toch nog wel iets te gebeuren al hoewel heeeeeel vaag

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Welk merk test is dit eigenlijk?

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Deze is negatief!
    En deze testen zijn gewoon oer slecht en helaas niet betrouwbaar.

7. sam123

sam123 Lid

6 dec 2010
    15
    0
    0
    Beverwijk
    Dit was een predictor. Welk merk raden jullie aan?

8. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Kruidvat 2 voor 5 euro, is eigen merk. En anders Clear Blue, de digitale. :)

Liefs,

9. sam123

sam123 Lid

6 dec 2010
    15
    0
    0
    Beverwijk
    Daar ben ik weer. Na mijn vage test (zie eerdere foto) heb ik nog 2 kruidvat testen gedaan en die waren negatief. Alleen krijg ik nu steeds meer zwangerschaps verschijnselen... Ontzettend moe ( heb dit weekend elke dag 14 uur geslapen!!) zeeer pijnlijke borsten, hoofdpijn. En errrug chagerijnig. En mn buik begint nu ook vorm te krijgen... Als ik mijn foto van mn vage test terug zie dan zie ik toch wel een licht streepje. Wat zou ik nu als beste kunnen doen?

10. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Predictor mag je echt niet vertrouwen!
    ROTTESTEN!

Hoeveel dpo zit je?

11. sam123

sam123 Lid

6 dec 2010
    15
    0
    0
    Beverwijk
    Uh dpo staat voor?? :d

12. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Heb je normaal wel een regelmatige cyclus? En ik neem aan dat je de pil dus niet neemt? Ben je daar dan net mee gestopt?

Waar ongeveer zit je in je cyclus nu? (dpo = days past ovulation)

Maar inderdaad zijn predictor slechte testen, tenminste ze testen echt TE VAAK fout.

13. sam123

sam123 Lid

6 dec 2010
    15
    0
    0
    Beverwijk
    Normaal kon ik met 10 sec aftellen tot mn menstruatie begon. Dit was altijd 4 dagen nadat ik een stopweek had. Mn laatste menstruatie was verre van normaal. Ik was 3 dagen te laat en er kwam maar heel weinig uit en duurde dus ook maar 1 dag. Ik ben nog wel aan de pil maar slik deze op dit monent eigenlijk niet voor anti concepti maar tegen acne (diane). Omdat een kindje welkom is als t gebeurt ben ik nogal slordig geweest de laatste keer. Nu is t ook nog eens zo dat ik de pil altijd 2 maanden door slikte (ingewikkeld he). Ik las voor deze week toch maar een stopweek in om te zien wat er nu gaat gebeuren.

Deel Deze Pagina