Ik heb vandaag een ovulatietest gedaan van predictor. Er kwamen 2 streepjes staan en ik vond ze beiden even zichtbaar. Ik zou dus denken dat ik nu op mijn vruchtbare dagen zit. Ik heb nog nooit eerder ovulatietesten gebruikt en nu lees ik op internet dat predictor vaak positieve testen geeft ten onrechte. Heeft iemand hier ervaring mee?
Dat van die valse streepjes gaat sowieso over de zwangerschapstesten van Predictor Early. Ovulatie testen van dit merk heb ik geen ervaring mee, maar het test streepje moet minstens net zo duidelijk zijn als het controlestreepje en nog liever iets donkerder.
Hoi ik heb ook getest met sensitest oveluatie testen zou mijn vruchtbare dagen op 24 en 25 maart hebben op 29 maart lichte krampjes gehad daarna niks meerkan dat met de innesteling te maken hebben mijn nod is rond de 9 april ????
Nee dat zou wel heel vlot zijn.. je heb binnen 2 dagen na een pos. test een eisprong.. en dat zou betekenen dat jij 2 of 3 dagen na je ei een innesteling heb.. volgens mij is dat pas dag 5-10 na je ei
Ik heb nog niet eerder testen gebruikt. Als ik nu een test doe, zijn beide streepjes nauwelijks zichtbaar. Toen ik vorig weekend begon met testen waren de streepjes goed zichtbaar. Beiden even sterk. Klopt het dat ik waarschijnlijk vorige week dan mijn eisprong heb gehad? Ik heb altijd een regelmatige menstruatie gehad, maar vanaf december ineens 2,5 maand niet ongesteld geweest. Nu 8 maart weer ongesteld geworden. Ik heb dus geen idee of ik nu weer meteen regelmatig ben.
Ik heb de predictor ovulatietesten in 2009/2010 altijd gebruikt. Heel tevreden over, altijd mijn ei kunnen vinden. T streep moet minimaal even donker als de C streep zijn. Maar dat is bij alle merken zo. Succes!
ja dat was wel. Beide streepjes erg goed zichbaar en allebei erg donker en even donker. Nu zijn beide streepjes nauwelijks zichtbaar. Dan heb ik denk ik vorige week mijn eisprong gehad? Klopt dat? (Omdat ik ineens 2,5 maand geen menstruatie heb gehad, weet ik niet of ik nog regelmatig ongesteld ben.)
Misschien teveel gedronken omdat het C streepje ook licht was? Ik heb dat eigenlijk nooit meegemaakt. Maar ik denk dat je van die andere test wel uit kunt gaan.
ik heb de afgelopen dagen vaker gehad dat de test een stuk minder goed zichtbaar is. (beiden streepjes) Dus ik ga uit van vorige week zaterdag/zondag dat mijn eisprong is geweest. Wanneer kan ik dan testen?
Als alles helemaal volgens het boekje gaat, springt je eitje binnen maximaal 48 uur geteld vanaf je 1e positieve ovu test (mocht je er bijv 2 hebben gehad). Dus als je dan een maximum van die 2 dagen pakt en er dag 14 dagen bij optelt, dan kom je op de datum uit dat je kunt testen. Maar nogmaals, dat ik geheel volgens het boekje en een vrouwenlichaam kan natuurlijk afwijken hiervan. Maar dit is een goede leidraad. Succes
infeitte kan het wel als ze nu 24 maart positieve ovutest heb en 25e haar eisprong zou de innenstelling opn zijn vroegst 30 maart zijn een snelle eisprong kan zeker en een vroege innestelling van 4 dgn volgens mijn ook
Dames wie kan mij een beetje helpen, want ik begrijp niks van de ovutesten. Ik gebruik de ovutesten van Zwanger en Kids. Ik test pas sinds deze maand en ieder dag om 18 uur. Eergisteren was de tweede streep donker. Niet zo donker als de controlestreep, dus nog geen echte piek dan. Gisteren was er echter geen tweede streep te bekennen. Althans, de tweede streep was heeeeel licht. Ik heb niet gedronken van te voren en de test dus verder correct uitgevoerd. Hoe werken die testen nu? Is het niet zo dat in de loop naar je ei de testen steeds donkerder worden? Of kan het dat deze de ene dag donker zijn en de volgende weer heeeeel licht? Wie o wie weet het? Of wat doe ik verkeerd?
kan je wel een tip geven: zodra je test bijna positief is zou ik 2x pd testen of soms vaker zodat je je piek dus niet kan missen jij test bv savonds en mischien had je volgende dag sochtends of smiddags dus je positieve test en je piek en was die savonds dus alweer weg had op 3 april einde vd ochtend bijna positief dus heb die dag vaker getest en idd uurtje erna positief erna nog keer getest en savonds 2x en sochtends was die ook positief zat toen op me piek en uurtje later was hij negatief. heb dus ook 4 april savonds rond 21:00/22:00 uur me eisprong gehad ( voelde hem dus) heb dus mede door door te testten me begin en eind kunnen vinden van me piek heb nog 2 dgn erna doorgetest smorgens en savonds en zag dus ook de streep teruglopen
Dank je wel voor je snelle antwoord!!! Dan heb ik vermoedelijk van zaterdag op zondag mijn ei gehad, want toen had ik ook krampen. Hebben we dus een dag te laat geklust, hahaha. Nou ja volgende keer beter.
volgens mijn kan je nog steeds zwanger worden...de kans is wel wat kleiner. hoeveel uur na je bijna positieve test had je je ei dan?
Ik werd 's nachts wakker van de krampen. Dus denk zo'n 8 uur na de positieve test. Dat was om 2 uur 's nachts. Gisteravond pas geklust. Vind het wel spannend allemaal hoor. Al ben ik er deze maand minder gestresst mee bezig dan vorige maand.
dan heb je een snelle eisprong gehad volgens mijn maak je nog wel kans...alleen zoals ik al aangaf zal het niet niet zo groot zijn als je dag ervoor had geklust of tijdens spannend...nu op het eeuwige lange wachtbankje
Jaaaa, dat wachten duurt altijd zooooooo lang. Jij nog 8 dagen he?! Spannend. Hoeveelste ronde is dit voor jullie?