Lieve iedereen, Op 8 december jl heb ik een miskraam gehad bij 13 weken. Op 29 december ben ik gecurreteerd omdat er nog een klein stukje restweefsel te zien was. Wij willen graag weer zwanger worden maar waren en de afgelopen weken nog niet echt mee bezig. De curretage is morgen 5 weken geleden. Sinds gisteravond verlies ik een paar druppels lichtrood / waterig bloed. Vannacht weer helemaal niks, en nu ook weer niks. Wij hebben maar 3 keer seks gehad de afgelopen weken, 14 jan. 19 jan. en 28 jan. Ik heb dus ook geen idee wanneer mijn vruchtbare periode was omdat dit gewoon lastig is te schatten na een curretage. De druppeltjes bloed die ik tot nu toe heb verloren lijken totaal niet op een normale menstruatie die ik altijd gewent was. Zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn? Ik had ook altijd wel last van hoofdpijn, rugpijn, krampjes voor ik ongesteld moest worden maar nu helemaal niet, enkel af en toe wat krampen maar dat heb ik al twee weken. Ik snap dat afwachten het enige is, maar god, wat is dat lastig.
Mijn cyclus voor de miskraam was altijd netjes 26 dagen. Mocht ik nu wel ongesteld zijn dan ben ik blij dat het tocg vrij snel (32 dagen) weer op gang is. Inmiddels al aardig wat km's gelopen vanochtend en op 2 kleine druppeltje bloed nog helemaal niks.