Verhoogde eetlust Vaak kan al vrij snel (bij een week overtijd) uw eetlust toenemen. Het zien van eten, kan u al doen besluiten om meer in uw winkelwagentje te laden. Sommige vrouwen vertonen tijdens de zwangerschap ineens aparte eetgewoonten, zoals zin in augurken, zoute haring of drop. Er zijn ook zwangere vrouwen die de neiging hebben om koffiebonen, waspoeder, tandpasta, modder of andere vreemde dingen te eten. Misschien dat een onbewuste lichamelijke behoefte aan mineralen hiervan de oorzaak is. Hahaha, ik moest hier wel om lachen, modder of waspoeder eten Wie heeft er wel eens iets heel raars gegeten (en zo ja, wat?) door haar zwangerschap? Ben benieuwd
Mijn schoonzus heeft een buurvrouw die tijdens de zwangerschap papier at Tjah, doe mij dan toch maar augurken..
Ehm....nee eigenlijk geen gekke dingen. Alleen bij de eerste zwangerschap compleet omgeschakeld van hartige trek naar zoete trek...
Mmmm apart ja, ik wilde het niet eten maar wilde in mn derde zwangerschap steeds aan wasmiddel ruiken vooral aan poeder. Ik deed dan een schepje extra bij de was en dan snel in de droger mmmmm kon er we een hal uur zitten snuiven. Bij de vierde geen last gehad toen was het een mentosverslaving whahaha
Ik las ook een keer dat iemand zand wilde eten en idd ook over papier gehoord. Kan me er niks bij voorstellen, haha!!
Hier dus aan de ijsklontjes! Ook pizza En ik had een sterke neiging naar bbq saus, vooral de old bbq saus. (De neiging naar die smaak is nooit weggegaan na de zwangerschap!)
Bij mijn dochter geen rare eetbehoeften gehad, bij mijn vmk ook geen rare eetdingen maar wel de eerste paar dagen dat ik wist van de zwangerschap (en waarschijnlijk ook de enige dagen dat het een goede zwangerschap betrof) helemaal gek op de geur van printers . Was op een meeting in het buitenland, en het toilet lag naast de printerruimte, en dan even snuiven wanneer ik er langs kwam, elke keer .
bij nr 1 had ik een verslaving van paprika chips en het liefst in de ochtend en ik wilde de hele dag aan bestek ruiken terwijl dat nergens naar rook natuurlijk, had ik toch de drang om daar steeds aan te ruiken gelukkig ging het na een paar weken weer over, dat van die chips helaas niet. en de kilo's bleven ook niet weg
Gegeten niet. Ik was bij Finley strontmisselijk bijna de hele zwangerschap (HG). Maar geroken wel. Was verslaafd aan de geur van drukinkt? Was altijd blij als het huis-aan-huiskrantje weer bezorgd werd.... Lekker snuiven aan de krant!
daar is een naam voor ... weet m zo alleen niet. bijv als je een tekort aan kalk hebt dat je behoefte krojgt aan krijt etc. heel bijzonder haha. hier niet meegemaakt ....
Ik heb niet echt dat ik rare dingen eet maar wel dingen die ik normaal niet eet. Ik eet de hele dag witte afbakbroodjes ham kaas verder lust ik weinig van het meeste word ik misselijk. En ik drink veel ranja
Pica heet dat toch? Maar goed, dit topic staat wel een beetje in het verkeerde subforum.. veel vrouwen hier zijn nog nooit zwanger geweest en kunnen dus niet meepraten over een zwangerschap.
Afentoe heb ik ineens trek in cola, maar dan wel cocacola. En een paar weken terug had in ook ineens zin in zoet beleg op mn brood, maar das nu ineens weg. Verder eigenlijk (nog) geen gekke dingen... Alleen een kennis van mij vond t lekker om afentoe aan de billen van haar hond te ruiken, bleeeeegh! hoe kom je dr op die vertelde dat aan mij toen ik net zwanger was.
ik ontbeet met haring in tomatensaus en at stronken rauwe witlof met pindasaus haha.... en ff een kleine periode gehad dat ik het enorm lkkr vond om te tanken hahaha... euro95 was toch wel favo
mijn oma at zich vroeger t ongans in koffiebonen, en haar zus was helemaal verslaafd aan brinta. zo erg dat als ze op visite was altijd een excuus had om even naar huis te gaan.. later kwam mn oma achter de brinta verslaving, dat heeft ze toen maar gekocht hahaha