Haha, heerlijk Ik heb ook superveel gekregen en hoop dat mijn kindje er tegen kan. Vind het ook heerlijk spul!
Ik had met de jongens wel zwitsal en ze konden er ook wel tegen..ben later over gegaan op het Etos merk. Die vind ik net zo lekker ruiken en goedkoper. Ik koop met deze baby geen zwitsal maar lekker etos
gebruik hier ook zwitsal , maar niet veel, twee keer per week ofzo, ben van zo min mogelijk huidproducten gebruiken. dus gebruik eigenlijk alleen de wasgel en soms badolie ,
Wij hebben zwitsal nooit gebruikt omdat onze zoon eczeem heeft. Zwitsal zit veel parfum in en is daarom dus slecht. De huidarts vertelde ons dat zwitsal gemaakt is voor mama's die krijgen een blij gevoel als ze zwitsal ruiken. Voor baby's kun je beter producten gebruiken zonder parfum, alcohol ed. Maar ieder zn eigen ding natuurlijk... er wordt niet voor niets zoveel zwitsal verkocht
Hier alleen de haarlotion van Zwitsal, toch dat lekker ruikende geurtje, maar geen aanslag van teveel chemische zooi op de huid.
Het zal echt niet slecht zijn voor je baby, denk dat het persoonlijke voorkeur is. Ik hou er persoonlijk echt niet van. Ik vind het geurtje van mijn kind veel lekkerder, dus ik gebruik neutral of natusan Ik denk wel dat als je kind een gevoelig huidje heeft je beter dingen als parfum etc kan vermijden.
Gebruiken hier nog wel zwitsel en voor ons kleine meisje die elk moment kan gaan komen wil ik het ook wel gebruiken maar ik vind zwitsel ondanks het heel erg lekker ruikt ook heel erg duur dus heb ik ook andere baby producten zoals dat van kruidvat eigen merk ruikt ook lekker en een stuk goedkoper.
hier nooit geen problemen gehad eigenlijk, maar ik was ook gewoon met wasverzachter en eigen wasmiddel, al dat gedoe doe ik niet aan, ja pas als ik zou zien dat ze er gevoelig voor zouden zijn. Mijn moeder deed dat ook zo en ik leef ook nog en nergens geen last van
Ik heb nog even goed op de flesjes gekeken en er staat op dat het hypoallergeen is, dus of het nou echt zo slecht is weet ik niet. Ja de eigenmerken heb ik hier niet. Ik woon op curacao en kan alleen het eigenmerk van Albert Heijn en DA krijgen. Verder allemaal amerikaanse producten.
Dus jij hebt veel meer keuze! Hebben ze al die verschillende luchtjes van Johnson & Johnson? En Burt's Bees? Aveeno is heerlijk spul voor een gevoelige babyhuid.
Ik heb nog niet goed gekeken. Ik weet dat ze johnson&johnson wel hebben maar zal eens kijken of die andere merken ook verkrijgbaar zijn hier. Tnx voor de tip
Wat ik naast zwitsal sowieso gebruikte was amandelolie, dat heb ik de eerste dagen gedaan. Had het van de ziekenhuis gekregen. Ik vond het hartstikke vies en haatte die geur. Ik ben daarna overgestapt naar pure olijfolie. Ik deed een paar druppeltjes in bad naast de zwitsal voor bad en shampoo voor de haren. Haar huid was super zacht ze rook lekker naar zwitsal, maar niet te sterk.
Hier waste mijn dochter zich nog met zeepvrije wasgel toen ze 6 jaar was. Daar kreeg ze toen jeuk van en volgens de huisarts kwam dat door de Zwitsal. Is gewoon slecht zei hij. We zijn gestopt en de irritatie ging inderdaad over. Direct alle andere zwitsalproducten ook opgeruimd.
Dat staat er altijd op... en zegt vrij weinig, dat is meer een slogan. Er zit parfum in en soms ook nog alcohol, en dat kan irriterend zijn voor een gevoelig huidje
Bij mijn zoontje hebben we zwitsal gebruikt vanaf de geboorte en nooit problemen gehad. Nu heb ik zelf ook geen droge huid, allergieën of eczeem en dergelijke, weet niet of dat uit kan maken. We hebben voor de 2e spruit weer zwitsal, mocht het nog goed gaan, halen we gewoon als nog wat anders!