Wel, of juist helemaal geen symptomen en gevoel dat het raak was?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Dee-tje, 17 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Hier op een donderdag in oktober ineens heel misselijk en trillen. Had die dag de hele tijd al last van menstruatiekrampen. Ik had wel een vermoeden dat het raak was. De volgende dag een test gedaan, bleek heel licht positief. Toen 3 dagen later (op een maandag) een cb test gedaan en die gaf 1-2 zwanger aan.

2. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    De eerste keer had ik helemaal nergens last van. Was toen ook verbaasd dat ik zwanger was. Helaas geëindigd in een miskraam. De tweede keer was ik heel erg misselijk. Helaas ook niet goed gegaan. En de derde keer had ik pukkels op mijn voorhoofd waardoor ik dacht laat ik eens een test gaan doen. Toen bleek ik al 5 weken zwanger. Had mijn menstruatie die keer niet bijgehouden. Dus 3 keer zwanger en 3 keer voelde het anders.

3. Krullie10

Krullie10 Niet meer actief

ik wilde het ZO graag en dacht dat het nooit zou lukken. De ronde waarin ik eindelijk positief testte , had ik juist besloten het even te laten rusten. De dag voordat ik positief testte had ik al het gevoel dat het deze keer raak was.. Ik geloofde m'n ogen niet toen ik een heeheeheel licht streepje zag. Kwaaltjes waren alleen een paar puistjes in m'n hals en op m'n borst (heb ik normaal nooit).

4. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Geen symptomen maar ik moest van mijzelf ineens testen 6 dagen voor NOD in al die jaren nog nooit gedaan (en heb heel wat testen versleten)
    En jawel hoor een heeeel vaag streepje :D

5. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf dag 1 eigenlijk al het gevoel gehad dat het raak zou zijn, wel nog erg de angst van 'houd ik mezelf nu gigantisch voor de gek?'.. terwijl ik het theoretisch gezien echt nog niet kon weten.

6. Peachy

Peachy Bekend lid

26 nov 2013
    654
    0
    0
    Ik wist eigenlijk voor de test al dat het raak was! Gewoon een gevoel. En mijn borsten voelden anders en zagen er anders uit. En toen testte ik negatief... Toch heb ik dat weekend niks gedronken en jawel op maandag toch de positieve test!!

7. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik voelde me precies alsof ik ongi moest worden (krampen, geirriteerd) maar had wel het gevoel dat het was gelukt. Maar ik temperatuurde wel dus dat mijn temp. hoog bleef was ook wel een indicatie voor me :)

8. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik wist het zeker. 1 dag na het klussen voelde ik steekjes en 2 dagen erna of zo had ik blauwe aders op mijn borsten en donkere aureola. Ik wist het gewoon, was echt een gaaf gevoel. Had dan ook geen testdrang zoals de maanden ervoor. Heb op 9 DPO ook een innestelingsbloedinkje gehad.

9. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Ik riep al vanaf mijn eisprong dat we zwanger zouden zijn. Heb 1.5 week na eisprong getest en zwanger!! Nu 4.5/5 weken gisteren echo gehad en het zit op de goeden plek er was verdikt baarmoederslijmvlies en vruchtzakje bijna niet te zien en de hun twijfelde of hij het e het al zo vroeg zag. Alles zag er goed uit voor mijn termijn en heb ook echt een goed gevoel. Sinds vandaag kots misselijk.

Ben trouwens in een keer zwanger geraakt!

Deel Deze Pagina