Zwanger en borstontsteking??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 20 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hallo meiden!

Maandag ben ik 17 weken zwanger en merkte gisteren en vandaag op dat mijn linker borst flink pijn doet. Hij steekt en brand, het lijkt dus op een beginnende borstontsteking. Heb net de vk gebeld of dit mogelijk was en ze zei dat ik meteen de huisarts moest bellen om het meteen de kop in te drukken. Nu mag ik straks om half 4 komen en waarschijnlijk krijg in antibiotica zeker omdat de feestdagen voor de deur staan zei de vk dat ze dan vaak het zekere voor het onzekere nemen. Heeft iemand hier ervaring mee? Is het gevaarlijk als je zwanger bent?

Er komt btw ook al vocht uit mijn tepels.

Bedankt!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Toevallig van de week ook pijn aan mijn borst maar niet zo extreem...
    Hier denk ik dus ook dat de productie goed op gang aan het komen is. Verloor vorige week ook wat melk.

Maar echt een ontsteking geen idee? Het klinkt wel zo... AC wordt wel vaker gegeven volgens mij tijdens een zwschap of bv periode.

3. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

AC lijkt me een beetje laat ;):p (sorry kon het niet laten) AB vind ik altijd een naar idee tijdens zwangerschap maar ze zullen wel weten wat ze doen. Bedankt voor je reactie Lov!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Haha ja sorry ik ben zo in de war tegenwoordig :D

Ja is ook niet fijn zou ik ook denken... Heb je ook koorts?

5. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Nee gelukkig (nog) niet

Snap dat je warrig bent je zit met je hoofd vast bij andere dingen gezien je termijn;) spannend hoor!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ja ben gewoon behoorlijk zwanger :D en dan heb ik daar last van hahahaha...

Succes meid!

Deel Deze Pagina