wel of nie weten wat het wordt

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door karola24, 14 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik ook wil ook absoluut weten wat het wordt.
    Mijn vriend maakt het niet uit, hij wil ook best wachten. Maar aangezien ik het wil weten vind hij het ook prima. Ik zie zovaak leuke kleertjes hangen en zou ze het liefste mee willen nemen...maja sommige dingen kun je een meid niet aandoen en andersom ook. Moet er niet aan denken om tot na de bevalling te wachten met dat soort dingen. En ik vind het leuk om dan fantasiën te maken als ik het geslacht weet. :) Gewoon het idee dat je je kleine meid of kleine jongen draagt.

2. Lizz80

Lizz80 Lid

28 jun 2008
    60
    0
    0
    Dat vind ik nou mooi gezegd! ;) En klopt helemaal :D
    Ook het moment dat je het te horen krijgt wat het wordt is zo speciaal. Ik heb er echt een week of 2 kriebels van gehad.

Zo gaaf al die "speciale momenten in je zwangerschap".
    Eerst een positieve test, daarna niet kunnen bevatten dát je een kindje krijgt (toen kon ik me nog niks bedenken bij het geslacht, het feit dat er al een kindje zou komen was zooooo onwerkelijk en spannend).
    Daarna na 20 weken horen wat het wordt en wederom weer een paar weken met kriebels lopen. Zo raar om een wat concreter beeld te hebben ineens. (En ook die 20 weken ervoor vond ik zo leuk, om te kunnen dagdromen en fantaseren wat het zou zijn, klopt je gevoel... etc)
    En nu afwachten hoe het allemaal zal zijn met een baby en ook nog eens met het geslacht specifiek, hoe zal hij/zij eruit zien...
    Mooi om zo al die dingen te ervaren hebben, heel bijzonder!

En wij wilden het ook allebei weten, en afgezien van ons tweetjes als papa en mama weet niemand het verder en dus is het ook spannend om een geheimpje te hebben :D :whistle:
    M'n moeder vindt het bijvoorbeeld ook erg leuk om nu de kriebels te hebben van wat het gaat worden en het nog niet te weten.
    En als ik zeg dat iets specifieks gekocht heb, maar niet kan vertellen wat het is, omdat dat het geslacht verraadt, dan kun je daar ook zulke leuke gesprekken over hebben.

3. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Mijn man wil het eigenlijk niet weten maar misschien kan ik hem nog ompraten want ik wil het wel graag weten wat het wordt.
    Maar wij gaan het niet vertellen wat het dan wordt houden we lekker voor onszelf

4. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Ik wil het ook weten. Dan kan je toch net iets specifiekere dingen kopen ipv van alles neutraal. Als ik het weet mag de rest van de wereld het trouwens ook weten, alleen de naam nog niet.

5. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Wij wilden het allebei weten. Zowel bij de eerste als bij de tweede. Wel houden we het voor onszelf, wat niet altijd even makkelijk is :confused:. Nu weten we het dus ook (Zie album :D)

6. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Bij de 1e wisten we het niet.
    Bij de 2e wel.
    3e wouden we weer niet, maar hebben het waarschijnlijk per ongeluk gezien.

Maar het heeft allebei wat.
    Vind het wel heel erg leuk, om bij te bevalling zelf tussen de beentjes te kijken, zo spannend. :D
    Al denk ik dat als het kindje op mijn buik ligt, de nieuwsgierigheid niet eens zo groot is, omdat we dan bezig zijn met bewonderen. :D

7. Esma79

Esma79 Lid

26 jul 2008
    87
    0
    0
    Wij willen het niet weten. Laat mij maar fantaseren wat
    voor geslacht het wordt.

Wat ik leuk vind is na al die moeite van de bevalling je een mooie cadeau in je arm krijgt.

8. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Wij willen het ook graag weten! Kan niet wachten.. :)

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    wij wisten het niet...en voor de volgende keer...wil ik het weer niet weten...vond het heerlijk zo. Wil het nooit anders ;) ...me gevoel had het trouwens helemaal goed :D

10. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    ik wil het heel graag weten alleen mijn vriend niet! :cry:
    Hij vind het niet leuk en vind het geen verrassing meer, dat ben ik niet met hem eens want het blijft altijd een verrassing, hoe het eruit ziet natuurlijk! Maar misschien kan ik hem nog ompraten, ik hoop dat het lukt want het lijkt me naast heel leuk ook best wel praktisch om te weten!

Groetjes Jojo

11. jobijntje

jobijntje Actief lid

22 nov 2008
    146
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij willen het ook weten hoor, maar we moeten nog zoooooo lang wachten! Mijn vriend denkt een meisje, ik denk een jongetje. Wil wel eens weten wie er gelijk krijgt! ;)

12. shirley125

11 sep 2008
    91
    0
    0
    Amsterdam
    Ik en m'n vriend wouden het allebei weten, maar we waren er van overtuigd dat het een jongetje werd, mijn moeder en oma ook trouwens,
    maar het bleek toch een meisje te zijn :p
    Ik vind het juist leuk dat ik het weet! lekker roze kleertjes halen etc :D

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik wil het heel graag weten. Ik vind het argument dat het geen verrassing meer is altijd een beetje vreemd. Alsof je kindje hoe dan ook geen verrassing is?! Ik ben alsnog razend benieuwd naar ons kindje, ook al weet ik al of het een jongen of een meisje is... :)

14. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Mijn vriend wil niet weten wat het word, als alles goed mag gaan!
    ik wist eigenlijk nog niet of ik het wilde ja of nee maar nu is de keuze snel gemaakt want vrienlief wil het niet, en vind het niet leuk als ik het dan wel weet...kan denk mn mond niet houden dan!hihi

15. Riannechilly

Riannechilly Actief lid

15 dec 2008
    135
    0
    0
    Woonbegeleidster
    Dordrecht
    Hey
    Wij wilden het allebei weten, manlief zei jongen, ik riep altijd een meid! En het is een meisje :)
    Ik vind het wel handig, want ik koop nu lekker roze spulletjes en in de kamer van de echoscopist werden wij het ook gelijk eens over de naam. We hadden de echo gehad, de echoscopiste liep naar buiten, en ik zei tegen man, dan wordt de naam ............. :) En dat is nog steeds de naam die we voor haar hebben. Mijn moeder weet hem en mijn vader ook en nog een paar naaste vrienden. De rest hoort het wel als ze er is :) Maar ik wilde ook van een aantal vriendinnen horen of het een mooie naam is :) En iedereen begint te stralen en zegt wow :) dus ik neem aan dat dat goed is ;)
    liefd Rianne

16. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ja hoor we zijn net zo blij als toen we het niet wisten, maar als je weet wat het wordt dan kun je je er een beter beeld bij vormen, en ik vindt het leuk. straks is er zoveel andere verrassing, hoe hij eruit ziet en op wie hij lijkt enzo, deze verrassing was ook leuk en ik geniet er nog steeds van dat ik weet wat het is!

Deel Deze Pagina