Ik zou er wel graag naar toe willen, maar ben bang dak het niet volhou. M'n rug en buik doen al zeer na een uurtje winkelen. Tis volgens mij wel erg intressant!
gaan er ook mensen heen die nog niet zwanger zijn? lijkt me als je zwanger bent zon geslenter... zon lange dag! heb nu met de hhbeurs al dat ik vet moe ben aan t einde, laat staan als je ook ng zwanger bent!
Ik ben ook van de partij, haha! Vorige keer was ik 16 weken toen ik ging! Nu zal ik 28 weken zijn tegen die tijd. Hoop dat ik het volhoud hihi! Liefss
Ik ben vorig jaar geweest toen was ik nog niet zwanger.. Vond t erg tegenvallen de jonge gezinnenbeurs is leuker. Maaaar de huishoudbeurs is er ook bij en dat is wel geweldig leuk! Iedereen veel plezier....!
Yep,ook ik zal van de partij zijn(Als alles goed blijft gaan)Heb er wel erg veel zin in. Alle meiden van deze site bloem dragen hahahhaha.
Ik ben ook van de partij. Ik ga 19 feb. met mijn moeder, zus en man ik zou dan z'n 20 weken zijn. Wij gaan elk jaar en ook toen ik nog niet zwanger was gingen we naar de HHB en 9 maanden beurs
wij gaan donderdag 19 februari dan is de kleine 8 weken en 1 dag oud die word namelijk 18 dec gehaald
ik wil ook wel heen nu nog iemand vinden die met mee mee wilt ik ben dan ongeveer 25 a 26 weken volgens mij
Wil ook heel graag gaan, maar ben rond die tijd alweer 7 maandjes zwanger... lijkt me wel eruuuug vermoeiend. Hoop dat ik de puf daarvoor heb... wel gezellig!
Normaal ga ik ieder jaar met mijn moeder, maar ben nu 19 februari uitgerekend, dus zit het er dit jaar niet in! Wel jammer hoor.
Ik weet niet of ik ga. Een vriendin van mij is vorig jaar geweest, maar vond het erg druk. En zij was niet eens zwanger. Ik kan niet tegen die extreme drukte..