Zo Zenuwachtig,pffff

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Daisy1975, 25 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hi meiden,

we krijgen 15-11 onze 1e echo in het ziekenhuis,ik vind het echt zo spannend en hoop zo dat alles goed mag zijn!
    Dan zijn we 7 weken zwanger en van daaruit wordt een afspraak gemaakt voor een uitgebreide echo in Nijmegen want daar kunnen ze inscannen en dus ook meer zien?
    Nou hopen dat deze weken een beetje opschieten....

Liefs Dais..
    -x- :D

2. Kel

Kel Lid

4 aug 2006
    50
    0
    0
    Proficiat met je zwangerschap!
    Tis je van harte gegund!

Hopelijk verloopt deze keer alles goed.. Maar heb zo een gevoel van wel :)
    Ja en die weken kunnen lang duren hé... Maar voor je het weet is het zover!

Veel liefs,
    Kel

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi daisy,

van harte meid met je tweede zwangerschap ik zal echt 9 maanden voor je duimen dat alles goed zal gaan [-o<

jullie meisje word grote zus ;)

heel veel succes en liefde van nathalie ;)

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Spannend, Daisy!

Jullie krijgen wel heel vroeg een echo! Maar dat is wel logisch gezien jullie geschiedenis. Ik mag pas met 9 weken naar het ziekenhuis komen om de prenatale diagnostiek te bespreken. En bij de VK kan ik ook pas met 9 weken terecht. Ik wil wel met 10 weken een termijnecho, dat moet ik nog even vragen...

5. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd en kan me voorstellen dat er spanningen voor je zijn ook van deze kant duim ik met je mee

6. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hi,ja dat komt idd omdat ze gelijk willen weten hoe het zit.
    En wij zelf eigenlijk ook wel,waarom vraag je niet of jullie eerder mogen,ik zou echt niet zolang willen wachten...

En dan denk ik met een week of 10 naar Nijmegen voor een echo..

Afwachten !

Liefs en succes!

7. terrormisty

19 sep 2007
    17
    0
    0
    Leusden (n'gein)
    Hallo allemaal,

Omdat ik hier nieuw ben maar in het zelfde stadia zal ik me eerst even voorstellen. Ik ben een jonge vrouw van 32 met een mega kinderwens en gelukkig na jaren moeten wachten ben ik nu zwanger! joepie :D
    Aankomende maandag de 29e mag ik voor de intake bij de vk heb gister al bloed laten prikken en de 30e gaan we voor de eerste echo bij de vk. en mogen we dus naar ons :baby: tje kijken. Omdat wij een combienatietest doen dus met 12 wk mogen we dan nog een echo laten maken ten minste dit heb ik tot nu toe begrepen. Dus ook hier spannende tijden en begin nu de data steeds dichterbij komt wel wat zenuwachtig of alles wel oke is met de :baby: maar ga daar wel vanuit.
    Voor iedereen succes en alles en laat je niet gek maken van het wachten. :thumup:

Groetjes, Tm

8. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik heb een echo gehad na precies 7 dagen en 1 dag (heb mk gehad in mei) en ja hoor daar was al een vruchtje te zien met kloppend harje, dus het kan hoor zo vroeg!
    Veel succes meid, we zullen duimen!

9. verzorgingsmiep

verzorgingsmiep Actief lid

26 apr 2007
    475
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Dordrecht
    Hoi Daisy
    Het is idd erg spannend voor jullie.
    Ik zal voor je duimen dat alles goed is en dat je met goed nieuws en een mooie echo thuis komt.
    Liefs

Deel Deze Pagina