We gaan volgende week op vakantie naar Gran Canaria. Onze zoon is 10 maanden. Wat zouden jullie meenemen qua eten en drinken? En wat zou daar te krijgen zijn? * Melk * Bambix volkorenpap * Yoghurt * Potjes avondeten * Soepstengels Ik denk er zelf over om alleen melk en bambix mee te nemen. Eventueel wat potjes voor de eerste dagen. We gaan vliegen dus gewicht speelt ook een rol.
Ik zou zelf ook de melk en bambix meenemen! Yoghurt hebben ze daar ook wel en potjes moet toch ook wel aan te komen zijn haha
ik zou melk, pap en potjes meenemen. Potje hebben ze niet heel vele in het buitenland (meeste kindjes krijgen daar vers) en vaak zijn ze heel duur en is het echt dat hele waterige in potjes, dus geen stukjes oid. Geen idee of je zoontje dat al eet? Ik zou idd diksap meenemen. Meestal kennen ze alleen siroop. Je zoontje mag ook 10 kilo bagage meenemen he dus als jullie met 3 zijn in totaal 50 kilo. Dat moet haalbaar zijn
ik heb vorig jaar een pak nutrilon meegenomen, potjes en een klein flesje gewone limonade van KC, die heb je ook in het klein. Was ruim genoeg. Verder niets, we hebben daar in een winkeltje wat yoghurt e.d. gehaald en verder at ze brood dus pap was niet nodig.
Kan je kindje al stukjes eten? Anders kun je een beetje van jullie eten prakken zodat je geen potjes nodig hebt.
Ik zou als ik jullie was alleen melk en bambix meenemen. Wij namen zelf nooit wat mee, Milan dronk bv en voor de rest at 'ie gewoon met de pot mee. Bovendien moeten kindjes in 't buitenland ook gewoon eten, dus daar zal ook wel genoeg te krijgen zijn .
Mijn zoontje eet net stukjes eten. Misschien dat ik voor de zkereheid toch maar potjes meeneem. Een diksap is een goeie. Hij drinkt ook niet graag water. En weet niet of ze het daar hebben. Iemand een idee?
wij gaan ook als dochter 10 maanden is, bij mijn zoon ook gedaan. en ik neem melkpoeder,pap en potjes mee fruit en groente....voor alle dagen... succes!
Ik weet niet of je normaal vers kookt maar anders zou ik een klein apparaatje meenemen om eten te prakken. Potjes hebben ze altijd wel al zijn ze misschien anders van structuur of inhoud en wil je kleine het niet. Ik zou misschien voor drie - vier dagen potjes meenemen voor het geval je niet dichtbij een supermarkt of zo zit. Fijne vakantie!
Diksap zou ik niet op gokken en meenemen. Hier in France hebben ze het namelijk niet dus als je kleine er aan gehecht is (probeer eens water met wat siroop dat is overal wel te koop) dan zou ik het een klein flesje meenemen.
Ik zou je melkpoeder meenemen en dikzap als hij geen water drinkt. Als hij geen stukjes eet zou ik voor een staafmixer gaan
Bij Jaime nam ik melk mee en haalde dan daar xtra (drie weken vakantie) bij de apotheek verkochten ze in spanje ook nutrilon (wel prijzig) potjes haalde ik daar altijd, was prima. Ze hebben juist veel meer keuze daar dan hier! Nu met Sacha ga ik gewoon daar alles halen. Neem voor de reis mee en verder niet. Al dat gesleep. Er zal niet veel verschil zitten in melk van hier of daar. Sacha drinkt alleen nog water maar als hij dat neit zou lusten daar hebben ze vast wel diksap. Google anders eens op supermarkten die daar zijn en kijk online wat ze hebben. Succes!
Melk zou ik wel meenemen, zeker als je aan één merk vastzit. Voor de rest zou ik niks meenemen aan eten en drinken. Groente, fruit en brood hebben ze daar ook, lijkt me. Prakken kun je met een vork, en anders geef je toch een keer stukjes? Drinken: flessenwater en vruchtensap kun je ook daar kopen. Of je nou diksap geeft, of aangelengde 'gewone' sap maakt niet heel wezenlijk uit.