Ik heb gisteren mijn 20 weken echo laten maken om te kijken of alles goed was met ons kleine wondertje. Ik vroeg toen ook aan degene die de echo bij ons gedaan heeft of ze ons dan ook kon vertellen of het jongen of een meisje zou worden. Alles werd nagekeken alhoewel onze kleine al die aandacht maar niks vond, en begon continu te bewegen, waardoor we wel een uur binnen hebben gezeten hihi. Ook was het moeilijk om dat bv het hoofdje op te meten. Maar ze zei tegen ons dat alles goed was en als het iets ernstig zou zijn dat ze dat dan wel had kunnen zien aan de kleine. Ze zei toen tegen ons dat ze dacht dat het een jongen werd maar ze kon dat natuurlijk niet met zekerheid zeggen voor 60 % wel. Mijn vraag aan jullie is of dat bij jullie ook zo was of dat het al overduidelijk te zien was Knuffels Angela
Bij ons is het al 3 keer gezien, voor de volle 100%. Dat is samen 300% hihi, dus dat kan niet missen.
Hallo , ik ben gisteren in het ziekenhuis geweest voor de 20 weken echo , en die kleine bleef ook niet stil liggen , met als gevolg dat ik dinsdag terug moet om nog wat dingetjes na te kijken zoals het aangezicht en de hersenstructuur en het geslacht want dat kon ze ook niet bepalen dus je bent niet de enige .....
@runner: da's wel vroeg, zeg! @angela81: Al zeggen ze dat ze het voor 100% weten...er is altijd een foutmarge van 10%.
Tegen een collegaatje hadden ze ook gezegd; nou mevrouw dat wordt een zoon. Wordt het kindje vorige maand geboren, is het een MEID!! Had waarschijnlijk de navelstreng tussen haar beentjes gezeten... Ik heb a.s. maandag weer een echo, en vind 't hartstikke leuk als ze voor me willen kijken, maar ik hou toch écht in mijn achterhoofd dat ze 't mis kunnen hebben!!
met 14 weken al ja!! vroeg he?! moest voor een extra echo naar het zh, heeft ze een inwendige echo gemaakt, omdat ze de navelstreng anders niet goed kon vinden. toen ze het beeld stil zette zag je duidelijk dat het een jongentje is!! lag er ook wijdbeens bij! wij weten dus ook zeker dat het de navelstreng NIET is geweest! haha!
Bij ons was het helaas niet te zien omdat hij/ zij er steeds met z'n beentjes en armpjes voor zat te spartelen Ze had wel een idee maar omdat het toch erg onduidelijk te zeggen was heeft ze het ons niet verteld omdat zij het ook mis kon hebben. Mischien doen we nog een pretecho en anders blijft het een verrassing
nou bij ons was het volgens mij ook goed te zien, en de vk heeft het nog een paar keer gecheckt. maar we zien wel hoor, belangrijkste vond ik toch dat het gezond was. en volgende week heb ik als het goed is weer een echo, dus nog een check